Guild Wars 2 vagy World of Warcraft, melyik jobb és miért?
Így is bőven van 10millió eredeti wowos.
WoW Pro:
Baromi nagy játéktér.
Unhatatlan PvE countent.
Versenyszerű PvP.
Folyamatosan frissítik.
Sok Kaszt , Sok játéklehetőség.
Rengeteg Achi , repu , stb ... tényleg mindent lehet csinálni...
Rengeteg mount
Rengeteg transmog
Raid Countent /A legnagyobb plussz a játékban/
WoW kontra :
Grafika elmegy kategória
Nulláról kezdve drága a játék.
Havidíjas
Nulláról indulva , kicsit nehéz sok pénzt farmolni.
GW2 Pro :
A fejlődés szórakoztató
A dinamikus eventek jók
Grafika szép /TERA közelébe sincs , de így is szép/
Fun Kasztok
Érdekes PvP
Érdekes Bossok
Baromi nagy Játéktér
GW2 Kontra:
Egy idő után unalmas .. Nincs meg az benne sajnos hogy sokáig lekössön.
Maga a játék lényege a fejlődés.
Ergó a teljes Endgame hiánya.
A PvP monoton ... mindenki mindig egyenlő , a szettek csak "skinek" .
Insták unalmasak .
Egyébként nagyon sok gw2es viszament wowra , mint pl én is.
Én azért teljességben nem értek egyet a GW2 kontrákról. Az insták nem unalmasak, összetettek és nehezek, nincs kettő egyforma instance, nagyon látványosak és jól megscripteltek, mindig más a feladat.
A pvp az csak emberfüggő, hogy ki szeret heteken, hónapokon át szettet farmolni. Pont azért nincs nyomós jelentősége a fegyvereknek és pajzsoknak, mert így mindenki egyenlő, tehát teljes egészében saját magadtól függ, hogy például egy 1v1-ben ki győz. Nagyon sokat kell gyakorolni, mire elsajátítod a karakteredet, kiküszöbölöd a hátrányait egy harcban, és legyőzöl szinte mindenkit. A legtöbb MMORPG ezzel szemben azért tántorított meg, mert 1-2 gombnyomásra öltek meg az emberek, és egy idő után untam a sok farmolást és órákon át a tökörészést, ahelyett, hogy élvezhettem volna a teljes PvP-t amit a játék nyújt. Amúgy meg ha WvWvW-ben 60-asként találkozol egy 80-assal, eléggé nagy hátrányba tehet a szett különbsége (ha neki például arany 80-as kardja van, míg neked csak kék 58-as).
Az Endgame-mel egyet értek, mert valóban nincs még vége a történetnek vagy a játék cselekményszálának, mert a játék még nagyon új, és a kiegészítők során jövünk rá majd a játék végére. Annak ellenére a Story Mode hatalmasra sikeredett, minden karakternek (mondhatni) más története van, a karakterek nem üresek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!