Cod 2. Mit jelent, mi a jelentosege? : fps, f eles, meg ami meg van
FPS - Frame Per Second, vagyis képkocka per másodperc. Lényegében az, hogy hány képkockát jelenít meg a játék másodpercenként. Minél magasabb az FPS, annál folyamatosabbnak látod a mozgást. Magas-alacsony fps-el rendelkező játékosok között az alacsony fps-ű hátrányban van, a nagy alacsony fps-ű játékos "laggol" a mozgása nem folyamatos, így nehéz lelőni, mert egyszer itt van, egyszer ott. Különböző parancsokkal lehet maximalizálni az FPS-t, így az "fix" lesz, nem ugrál, ezért nem fog akadozni a játék. Semmi köze az internethez (az a Ping), egyedül a számítógép hardvere van rá hatással. Minél erősebb a gép, annál magasabb FPS-t tud produkálni. Google a barátod az FPS parancsok kikeresésben.
FPS - First Person Shooter, azaz belső nézetes lövöldözős játék, az FPS másik jelentése, minden ilyen játék ide tartozik, ami olyan lövöldözős játék, ami olyan, mintha te fognád a fegyvert.
Ping - a számítógéped és a szerver közötti kommunikáció ideje millisecundumban, a másodperc ezredrészében. Minél alacsonyabb, annál jobb, mert annál hamarabb fut be a szerverre az információ, így ha mondjuk egy 48-as pingű és egy 23-as pinggel rendelkező játékos időben egyszerre lő egymásra, a 23-as pingű játékos marad életben, egyszerűen azért, mert a szerverre hamarabb érkezett be az az információ, hogy ő lőtt. Közös chat-ban elég gyakori a sopánkodás, hogy "de hát lőttem". Persze, csak épp későn futott be a szerverre ez az adat.
Losing Key Packets - Kulcsfontosságú csomagok elvesztése, a szerverrel való kapcsolat megszakadása. Ez akkor fordul elő, amikor a szerverről érkező adatcsomagok egy része nem érkezik meg valami miatt a gépedhez. A PB pedig ezt nem tudja abszolválni, így kivágja az embert a szerverről egy hibaüzenettel, lehet újra csatlakozni. Védekezni nem igazán lehet ellene, bármikor, bárkit elvisz.
PB: Punkbuster, csalószűrő. Régen se ért sokat, manapság már szinte semmit. Olyan csalások vannak, hogy könnyedén kijátssza a PB-t, így ha nincs admin a szerveren, akkor büntetlenül garázdálkodhat a szerveren.
F-elés: a lényege az, hogy war-okon lehessen várni a csapatok tagjaira, illetve egy gyorsa taktikai megbeszélést eszközölni, hiszen amíg nem nyomja meg mindenki az F-et, addig érdemben nem kezdődik el a játék, csak ökörködés tud folyni. PUB-on teljesen felesleges ez a mód, mert sajnos vannak gyökerek, akik direkt nem nyomnak F-et, csak 5-10 perc múlva, vagy ha épp mindenki meg is nyomta, biztos van egy ember, aki kint van nézelődőben, mert elment cigizni, sz@rni, boltba...
AIM: klasszikus értelemben olyan csalás, ami automatikusan a fejre rántja a fegyvert és lő. Az ellenfélnek esélye sincs, hiszen a fejlövés azonnali halál. A mai AIM-oknál meg lehet adni, hogy mely testrészre rántson a fegyver, így el lehet rejteni, de nem eléggé, mert "rángatva" játszik a játékos, ráadásul folyton ugyan oda céloz...
WH: olyan csalás, amivel átlátsz a pálya textúráin, falain, így jó előre tudod, merre jár az ellenség és a csapattárs. Ők is elég hamar lebuknak, mert ha még profi módon wh-zik, akkor is vannak olyan helyzetek, hogy nem tudhatta, hogy onnan jönni fog az ember.
Egyéb csalás: többféle csalás is van még, pl ami akkor dobja el a gránátot, amikor a legmagasabban jársz az ugrásban, ergo így a lehető legnagyobb ívben repül majd a gránátot--->legmesszebbre. Vagy lövés közben nem rángat a fegyver, hanem stabilan egy pontra tüzelsz, vagy távcsöves puskánál nincs belengetés, így nem kell shift-et nyomva benntartani a levegőt. Bármi, ami könnyebbé teszi a játékot, amit el tudsz képzelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!