Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Landwirtschafts simulator...

Landwirtschafts simulator 2011-ben nem szedi a cukorrépát, mi a gond és hogy kell az i3d-ben a channel számot módosítani? Aki játszik a sugarbeet móddal az tudna megoldást hogy miért nem marad cukorrépa?

Figyelt kérdés
3db kép: 1) [link] 2) [link] 3) [link] Állítólag "a channel számok megegyeztek 1 másik növénnyel.Csak azt kell kijavítanod i3dben és minden rendben lesz" Kérdés hoyg ezt hogy kell átírni, mit kell átírni, és mire és hol???

2012. dec. 14. 10:16
 1/3 A kérdező kommentje:

Rájöttem közbe de leírom lehet másnak is jól jön:


1) Lekell tölteni egy oylan mapot amin jó a sugarbeet mód, például: Bockowo1991


2) EZt a letöltött mapot bekell másolni a Dokumentumok\My Games\FarmingSimulator2011\mods mappába + másoljuk ide még be a ropa euromaust, holmert illetve a sugarbeet mod-os gilles gépeket is.


3) A My Games\FarmingSimulator2011\mods\Bockowo1991\map01.i3d fájlt kell módosítani az alábbiak szerint:


Nyisd meg a map01.i3d-t szövegszerkeszővel.

A <Files> alá másold ezeket:


<File fileId="1010" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1011" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_cut_short_diffu

se.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1012" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_cut_long_diffus

e.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1013" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_windrow_diffuse

.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1002" filename="shaders/cuttedWheatFoliageShader.xml" relativePath="true"/>

<File fileId="1003" filename="shaders/wheatFoliageShader.xml" relativePath="true"/>


A <Materials> alá ezeket másold:


<Material name="sbeet_diffuse" materialId="1010" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1003">

<Texture fileId="1010"/>

<CustomParameter name="alphaBoostStartEndMax" value="0 40 1 4"/>

</Material>

<Material name="sbeet_cut_short_diffuse" materialId="1011" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1002">

<Texture fileId="1011"/>

</Material>

<Material name="sbeet_cut_long_diffuse" materialId="1012" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1002">

<Texture fileId="1012"/>

</Material>

<Material name="sbeet_windrow_diffuse" materialId="1013" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1002">

<Texture fileId="1013"/>

</Material>


Az első </FoliageMultilayer> sor elé ezt másold:


<FoliageSubLayer name="sugarbeet" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="1010" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.137255 0.227451 0.121569;0.101961 0.301961 0.0784314;0.027451 0.337255 0.054902;0.376471 0.309804 0.109804" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="0.8" height="0.8" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1" growthNumStates="5" growthStateTime="900000"/>

<FoliageSubLayer name="sugarbeet_cut_short" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="2" materialId="1011" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1" width="0.8" height="0.4" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0"/>

<FoliageSubLayer name="sugarbeet_cut_long" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="2" materialId="1012" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="0.8" height="0.8" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1"/>

<FoliageSubLayer name="sugarbeet_windrow" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="1013" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="3" width="0.6" height="0.6" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0"/>


4) És végül utolsó lépés: Elidnítjuk a játékot és új játkot kell kezdeni, tehátr nem a meglévőt ahol votl mentés... És akkor ki tudjuk választani az új játéknál, hogy melyik mapon akarunk játszani, természetesen a Bockowo1991-en. És így már működik a ropa és a gilles gépek is; és nicns a cukorrépa betakarítással gond. ;) És még annyi, hogy a játék mappáját nemkell piszkálni, oda semmit nem kell másolni! És ha .rar-ba vannak a fájlok, akkro azokat ki kell cosmagolni és úgy bemásolni a mods mappába.

2012. dec. 27. 08:55
 2/3 anonim ***** válasza:
Honnan töltötted le a Bockowo1991 mapot?
2014. aug. 4. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Már nem tom, írd be googleba.
2014. aug. 4. 20:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!