Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Landwirtschafts simulator...

Landwirtschafts simulator 2011 (Farming Simulator 2011) cukorrépa szedésnél-rakodásál hiba merült fel. Mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés
Farming Simulator 2011 (landwirtschafts simulator 2011) -ben lenne egy hiba, amit nem tudok hogy miért van. A hiba a következő: Cukorrépát szeretnék szedni, de valahogy nem sikerül. SUGARBEET_MOD_Gilles_AD_49 és Gilles_TR16-al próbálnám szedni. Lefejezi, szedi is, de a répát valahogy mégsem látni a kiszedett répákat. Itt 1 kép róla: www.kephost.com/view3. php? Filename=a1_2012_12_9_65h2nutggb. jpg Illetve ugyan ez a problémám lenne a rakodóval is Ropa euroMaus 3-al, hiába üzemel, a répát nem rakja valamiért. (Mivel holmerral ki tudom szedni a répát, de ezt meg nem rakja) Valami skin hiba lehet, csak nem tudom hogy mit és hova másoljak. Szerintem midnent bemásoltam mindenhova, jónak kéne lennie. Valaki segítsen mit hova másoljak, vagy mit töltsek le, hogy normálisan működjön légyszi!

2012. dec. 9. 10:32
 1/2 A kérdező kommentje:
Itt ak ép róla bocsi elsőnél rossz a link: [link]
2012. dec. 9. 10:40
 2/2 A kérdező kommentje:

RÁjöttem közbe de leírom lehet másnak is jól jön:


1) Lekell tölteni egy oylan mapot amin jó a sugarbeet mód, például: Bockowo1991


2) EZt a letöltött mapot bekell másolni a Dokumentumok\My Games\FarmingSimulator2011\mods mappába + másoljuk ide még be a ropa euromaust, holmert illetve a sugarbeet mod-os gilles gépeket is.


3) A My Games\FarmingSimulator2011\mods\Bockowo1991\map01.i3d fájlt kell módosítani az alábbiak szerint:


Nyisd meg a map01.i3d-t szövegszerkeszővel.

A <Files> alá másold ezeket:


<File fileId="1010" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1011" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_cut_short_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1012" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_cut_long_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1013" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_windrow_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="1002" filename="shaders/cuttedWheatFoliageShader.xml" relativePath="true"/>

<File fileId="1003" filename="shaders/wheatFoliageShader.xml" relativePath="true"/>



A <Materials> alá ezeket másold:


<Material name="sbeet_diffuse" materialId="1010" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1003">

<Texture fileId="1010"/>

<CustomParameter name="alphaBoostStartEndMax" value="0 40 1 4"/>

</Material>

<Material name="sbeet_cut_short_diffuse" materialId="1011" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1002">

<Texture fileId="1011"/>

</Material>

<Material name="sbeet_cut_long_diffuse" materialId="1012" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1002">

<Texture fileId="1012"/>

</Material>

<Material name="sbeet_windrow_diffuse" materialId="1013" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1002">

<Texture fileId="1013"/>

</Material>



Az első </FoliageMultilayer> sor elé ezt másold:


<FoliageSubLayer name="sugarbeet" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="1010" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.137255 0.227451 0.121569;0.101961 0.301961 0.0784314;0.027451 0.337255 0.054902;0.376471 0.309804 0.109804" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="0.8" height="0.8" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1" growthNumStates="5" growthStateTime="900000"/>

<FoliageSubLayer name="sugarbeet_cut_short" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="2" materialId="1011" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1" width="0.8" height="0.4" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0"/>

<FoliageSubLayer name="sugarbeet_cut_long" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="2" materialId="1012" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="0.8" height="0.8" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1"/>

<FoliageSubLayer name="sugarbeet_windrow" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="1013" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="3" width="0.6" height="0.6" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0"/>


4) És végül utolsó lépés: Elidnítjuk a játékot és új játkot kell kezdeni, tehátr nem a meglévőt ahol votl mentés... És akkor ki tudjuk választani az új játéknál, hogy melyik mapon akarunk játszani, természetesen a Bockowo1991-en. És így már működik a ropa és a gilles gépek is; és nicns a cukorrépa betakarítással gond. ;)

2012. dec. 26. 12:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!