Mi lehet az oka annak, hogy némely böngészős játék (browser game) nagyon kedvelt a magyarok körében?
Sziasztok! Több éve foglalkoztatnak engemet is a böngészős játékok, ez részben a számítógépem alacsony teljesítménye, részben meg az igényeim miatt alakult így. Ezt szerettem meg. Még a csapból is a következő ismert játékok folynak:
TRAVIAN, IKARIAM, BITEFIGHT, GLADIATUS, OGAME.
Viszont sajnos nálam ezek egyike se jött be, nekem a tanoth, a warpfire, és a katsuro tetszett nagyon.
Sajnos, pont ezeknek mind 1 szervere volt. Először a katsuro bukott be, mert állítólag az embereknek nem jött be a keleti stílusú játékélmény, aztán a warpfire is dettó, a játékosok nem költekeztek, GF a játékot nem fejlesztette, és ennyi volt. A tanothnál meg majdnem 5! év telt el a 2. szerverig. Miért az Ogame? Miért pont a Ikariam?
Mostanában egyre több város építgetős-irányítós játék jön létre, mint build empire, ultima, evony, torpia, de ezeknél se nagy a mozgolódás (vagy én nem veszem észre). Ha kihagytam valami nagy játékot, bocsi.
Nyilván, a magyaroknak "ezek jött be jobban", de vajon miért?
Ó, a warpfire, istenem, de jó volt az anno. Hiába volt gagyi megvalósítása, egyszerűen nem lehetett abbahagyni. Rengeteg mai 3D-s játékot lealázna simán. Emlékszem még, milyen volt, mikor mesélték a társaim, hogy hú, van egy nagyon durva játékos, gogeta, ő a legerősebb a szerveren, ha meglátom azonnal meneküljek. Hát, az a játékos, valami eszméletlen volt, már csak miatta megérte játszani. 5-6-an mentünk rá néha, és egyesével kilőtt minket, úgy, hogy a 6 emberből 2-3 pont olyan erős volt, mint ő. Meg mikor folytak a csaták, hát, nagyon durva volt. Nem volt radar, nem volt semmi, 1 chat volt, ott írták, hogy xy szektorban támadnak a kék nemzetűek, siessetek, erre mindenki ment oda, és csak még nagyobb káoszba torkollott az egész :D Régi szép idők. Kérdésre válaszolva:
Én sem értem igazán, warpon is ha 60-70-en játszottunk egyszerre a szerveren, az már jó volt, bitefighton meg annyian voltak, hogy alig bírta kezelni a sok playert a játék. Talán jobban megfogta őket a farkasos,vámpíros dolog, vagy jobban hirdették, nem tudom.
Szia
Az, hogy a farkasos-vámpíros dolog fogta meg őket, nem valószínű, mert sem a bloodomoon.hu, sem a monstersarmy vagy monstergame (redmoonstudios.de) még meg se közelítette a bitefightot. 1, max 2 szerverük van.
Inkább a reklám. A metin2 is ezért annyira népszerű, habár egy trágya játék, de most nem ez a kérdés.
A játékokban a szervernyitások a játékban fizetett prémium ok mennyiségétől függ: minél kevesebb játékos költ a játékra, annál rosszabb a helyzet. Ezért van sok játéknak csak 1 magyar szervere, mert a magyaroknak nem igazán van pénzük ilyenekre. Ahol meg van 6,10,14,18 szerver ott nyilván tömve van a játékcég zsebe, vagyis mindenki boldog. A játékosoknak új meg új világok nyílnak, a játékcég meg boldogan frissíti azt, meg van is miből.
DE mitől jó a gladi vagy a ogame?
Nem értem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!