Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A Gates of Andaron tényleg...

A Gates of Andaron tényleg csak egy WoW másolat, vagy csak a WoW rajongók mondják ezt?

Figyelt kérdés

2012. júl. 20. 16:46
 1/5 anonim ***** válasza:
most komolyan megkérdezed még 3x..?
2012. júl. 20. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Hát a wow rajongók mondják ezt, de ettől függetlenül tényleg merít a wowból egy keveset.
2012. júl. 20. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Aki wowozik annak minden mmo rpg vagy bármi a wow-ról lett lopva..
2012. júl. 20. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
Wow hasonmás :)
2012. júl. 26. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Vannak benne hasonlóságok, de legyünk tisztában azzal, hogy egy azon műfaj, úgyhogy nem meglepő ha találunk hasonló vagy azonos dolgokat bennük, de azokat ugyanakkor más játékokban is megtaláljuk.


A WOW talán a leghosszabb ideig a csúcson maradó MMORPG és igen valószínűleg a legnépszerűbb a világon.

Ezért feltételezik ők gyakran, hogy más játékok koppintják őket, amit csak azért tehetnek meg, mivel sokan nem ismernek a 8 éves veteránnál régebbi MMORPG-t, és így következtetik, hogy minden onnan ered. Pedig ez nem igaz.


A WOW 2004-ben jelent meg, de az MMORPG-k története sokkal régebbre vezethető vissza.


Visszavezethető azokra a többfelhasználós játékokra, amik a 70es évek végén jelentek meg, köztük a Mazewar.


1984-ben jelent meg az Islands of Kesmai, egy félgrafikus szerepjáték, de az első teljesen grafikus szerepjáték, a Neverwinter Nights 1991-ben jelent meg, amit az American Online működtetett.


Ezek persze nem a teljes interneten működtek, hanem kisebb hálózatokon, mint pl. a Sierra Network. Néhány példa onnan: The Shadow of Yserbius (1992), The fates of Twinion (1993), The ruins of Crawdor (1995).


Ezek után 1995-ben, amikor az NFSNET korlátozásai megszűntek, bevették az internetet az MMORPG-k, így az első teljesen internetes, igazi MMORPG a Meridian 59 volt.


Magát az MMORPG nevet Richard Garriot találta ki, az Ultima Online alkotója, ami 1997-ben kezdte népszerűsíteni a műfajt.


Ázsiában az 1996-ban felbukkant Nexus: The Kindom of Winds volt a megnövekedett figyelem elsődleges kiváltója. Nyugaton az EverQuest fejtett ki ugyanilyen hatást.



Szóval ennyi erővel vissza lehet a WOWot vezetni az EverQuestre, azt a Meridian-re, sőt, mondjuk ki, az egészet vezessük vissza a Brutália és Elveszett világ féle MUD játékokra, az MMORPG-k elődjére, amik a hatvanas évek közepén hódítottak.



Na szóval hogy ezt tisztáztuk, remélem mindenki felfogja, hogy egy két egyetemes MMORPG tulajdonság felvételétől nem lesz egy játék koppintás. Mellesleg mindkét játék nagyon jó, ajánlom kipróbálni őket.

2012. júl. 31. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!