Need For Speed Underground 2 Dyno beállítások?
Minden kocsit be lehet úgy állítani, hogy jó legyen. Én a következőképpen állítom be a kocsikat (persze a saját vezetési stílusomhoz, nem tudom, neked hogy fog beválni):
Alapból mindig körversenyhez állítom be a gépeket.
Felfüggesztés: a süllyesztést, a rugózást és a lökhárítókat lehúzom szinte nulláig úgy, hogy a rugó 0,65 körül legyen elöl, hátul egy kicsivel mindig legyen kisebb, a lökhárítókat pedig 0,63-ra szoktam lehúzni. Az első és hátsó süllyesztéseket úgy alakítom, hogy minél közelebb legyen a vonaluk a rugózáséhoz. A stabilizátort (sway bar) mindig úgy állítom, hogy elöl 1,20, hátul 1,55 körül legyenek, kivéve az alulkormányzott gépeket, mint a gto, a mustang, a tt és a suvok, náluk elöl 1,70-90, hátul 2,10 körüli értékre állítom a stabilizátort. A kormányáttételt felhúzom maximumra.
Aerodinamika: a leszorítóerőt feltolom maximumra.
Gumik és fékek: tapadás a maximumon, a fékerőt mindig úgy állítom, hogy elöl legyen nagyobb, 0,25 környékén.
Váltó: csak az a3-nál és a suvoknál szoktam állítani, az a3-nál csak apró módosítások a jobb kanyarodás miatt, a suvoknál viszont teljesen eltolom az erőelosztást a gyorsulás felé és jelentős módosításokat végzek a váltó beállításain úgy, hogy az 1-es kb. 90-ig tartson, a végsebesség pedig 290 körül legyen, közöttük úgy állítom a többi fokozatot, hogy minél optimálisabb legyen az elrendezés.
Én a motorhoz, az ecuhoz meg a nitróhoz nem szoktam nyúlni, nekem elég jó a kocsik teljesítménye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!