Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miért drágábbak a játékok...

Miért drágábbak a játékok XboX 360-ra vagy PS3-ra mint PC-re?

Figyelt kérdés
Miért voltak drágábbak a játékok mindig is konzolokra mint számítógépre ?

2012. máj. 23. 17:36
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy összejön 500 darab játékból, de akkor is drága. 3-4 patch-nél meg már elég tetemes összegről beszélünk, ami lehet hogy belefér egy Skyrimnál meg a többi sikerjátéknál, de egy kisebb kiadónak, kevésbé sikeres játéknál ez baromi sok, sokszor ezért nem javítanak egy csomó kisebb bugot. Az is tény, hogy a licensz díjak miatt drágábbak a konzolos játékok. A microsoft meg a sony készített egy platformot egy felhasználói felülettel, ha ezt bárki használni akarja, az fizet érte, illetve a vásárlókkal fizettetik meg. PC nyílt platform, ott nincs ilyen, bárki kiadhat rá játékot. A games for windows meg gondolom azért nem drágább a többinél, mert nem bírná el a piac.
2012. máj. 25. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Milyen tetemes összeg?

10 Patch is csak 25 millió forint, egy MW3 bevétele (ami szintén 5000-rel drágább, mint PC-n) pedig több, mint egy milliárd DOLLÁR, azaz 250 milliárd forint.

Aprópénzek ezek egy játékfejlesztő csapatnak, még egy kisebbnek is...

A licensz díj is túl hatalmas lenne ekkora árkülönbözetnek.

Nem tudom mi a valódi oka, szerintem a kalózkodáshoz több köze van, de az sem igazán logikus...

2012. máj. 25. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Légyszives ne egy modern warfare-t hozz fel példának, de ezt írtam az előbb is. És ne gondold azt, hogy akkora kánaán a játékfejlesztés, hogy ott mindenki csilliárdos. Nekem ezekkel kapcsolatban személyes tapasztalataim vannak. Meg feltételezem követed a játékfejlesztés híreit valamennyire, nem hiába zárnak be stúdiók havonta vagy építik le a létszámot. Pl most fogja lehúzni a rolót a 38 games, aki a Kingdom of Amalourt csinálta. Biztos azért, mert annyira szarrá keresték magukat. Vagy ott vannak az L.A Noire fejlesztői. És most direkt két sikeres játékot hoztam fel. Egy dobozosan kiadott játék kb. 1 millió példány körül hozza magát nullába (ez most persze egy erős átlag)
2012. máj. 25. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
Jó, nekem ez már kezd magas lenni ! A kérdésemre a választ kb. megkaptam ! xD
2012. máj. 26. 09:49
 15/16 anonim ***** válasza:

#13


Hülyeség, hogy 1 milka eladás kell, hogy ne legyenek veszteségbe.

1 millió eladott játék durván 40 millió USD, és elég kevés játék készül 40 millióból (konkrétan egy Killzone 2 volt 45 millió USD, és az a 10. helyen van a legdrágábban fejlesztett játékok listáján).

Illetve ha már ennyit költenek egy játékra, az elég ritkán fog megbukni, marketing meg minden megoldja.


Az már más kérdés, hogy a fejlesztő, a kiadó és mindenki más arányban részesül ebből, ha te arra gondolsz, hogy 1 millió eladott játék kell, hogy a fejlesztőnek megérje, szerintem az is hülyeség, de most már nem fogok számolgatni.


Igaz, hogy sok fejlesztő elég nagy szarban van, csak az 1 milliót sokalltam.

2012. máj. 26. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Sok is, az 'erős átlag' kifejezést erre írtam, lehet nem a legjobb szóhasználat. Na mindegy, ennek már semmi köze amúgy sem a kérdéshez. Peace!
2012. máj. 26. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!