Miért drágábbak a játékok XboX 360-ra vagy PS3-ra mint PC-re?
Milyen tetemes összeg?
10 Patch is csak 25 millió forint, egy MW3 bevétele (ami szintén 5000-rel drágább, mint PC-n) pedig több, mint egy milliárd DOLLÁR, azaz 250 milliárd forint.
Aprópénzek ezek egy játékfejlesztő csapatnak, még egy kisebbnek is...
A licensz díj is túl hatalmas lenne ekkora árkülönbözetnek.
Nem tudom mi a valódi oka, szerintem a kalózkodáshoz több köze van, de az sem igazán logikus...
#13
Hülyeség, hogy 1 milka eladás kell, hogy ne legyenek veszteségbe.
1 millió eladott játék durván 40 millió USD, és elég kevés játék készül 40 millióból (konkrétan egy Killzone 2 volt 45 millió USD, és az a 10. helyen van a legdrágábban fejlesztett játékok listáján).
Illetve ha már ennyit költenek egy játékra, az elég ritkán fog megbukni, marketing meg minden megoldja.
Az már más kérdés, hogy a fejlesztő, a kiadó és mindenki más arányban részesül ebből, ha te arra gondolsz, hogy 1 millió eladott játék kell, hogy a fejlesztőnek megérje, szerintem az is hülyeség, de most már nem fogok számolgatni.
Igaz, hogy sok fejlesztő elég nagy szarban van, csak az 1 milliót sokalltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!