Ilyen trailert 2perc alatt lehet random cuccokból összedobni. A HL3-ról is van ilyesfajta, sokkal igényesbb, mégsem biztos még hogy lesz.
Valószínű egyik sem lesz hamar, ugyanakkor bármikor bedobhatják, manapság a VALVe-ben nem való logikát keresni. Valószínűleg pénzhajhászás áll a hátterében annak, hogy a jóféle játékokra alig figyelnek, a CSből, meg társaiból, amin manapság az ovodások szocializálódnak, abból meg jönnek a folytatások, kiegészítők, kutyafülék. Kevesebb munka, ugyanolyan(vagy jobb(!)) bevétel, MEGÉRI(nekik).
Ez az igényes játékoknak és játékosoknak nem tesz jót, de ha a jövőbeli generációk nem tanulják meg, mi a különbség random lövöldözés és játék közt, akkor lassan az összes játékcég az ilyenek irányába fog fordulni.
A sztáziskamráról meg:
A Portal 1 vége után egy kicsivel a Praty Escort Bot visszarángatja Chell-t a létesítménybe, és berakja egy sztázisszobába. Doug Rattman (akinek a Cake is a Lie feliratokat és egyéb szépművészeti alkotásokat köszönhetjük az eldugott sarkakban)szintén visszamegy, hogy kvigye Chell-t, de amikor a sztázis vezérlője felé igyekszik, meglövi egy turret. Már nem tudja leállítani a sztázist, ugyanakkor észreveszi, hogy nincs bekapcsolva a létfenntartás. Azzal a lendülettel be is kapcsolja, időzítés nélkül, hogy ne álljon le, csak ha valaki a sztázist is lekapcsolja(ez Wheatley lesz). Ezért van az, hogy mikor egy röpke évszázad múlva felébredünk, jóféle nyomot hagyunk az ágyban, és karbantartás híjján, a felszerelés is rendesen leamortizálódik. A festmények és az ablak meg azért változik, mert az Aperture Science sztázisszoba azt a környezetet emulálja, ami kint van, hogy ha évek múlva felébredsz, tudd mivan.
Hát nem tudom pontosan, de szerintem igen, elvégre ha jobban belegondolunk, akkor:
Az első felébe a portal fegyvert vagy összesen kétszer tudod elsütni, ami elég furcsa, főleg, hogy a játék a portalfegyver használatán alapszik, legalább is a tesztkamra rész, de itt már a saját hologramoddal kell ügyeskedni.
A másik észrevétel meg ugye az, hogy amikor a felvonó lefele esik, akkor érsz el egy olyan részbe, ahol olyan gömbbe lehetsz, mint amibe most értél a videó alatt, viszont felfele már nem lehet olyan, csak a felszín, szóval a kitalációt érzékelteti. Persze a Valve is ki tudja mit kalkulált, lehet hogy jóval mélyebbre vitték a GlaDOS termét, ahonnan felfele mentél, szóval ki tudja.
Meg ugye, ha valaki játszik más játékokkal is (pl Gmod), akkor tudja, hogy nagyon jó pálya és mod tervező emberek vannak, akik egy ilyet igen könnyen összeraknak és videót készítenek róla.
Bár el kell ismerni, az ötlet tényleg nem rossz, főleg azért is, mert a felszín a GlaDOS terme felett egyáltalán nem úgy néz ki, mint egy búzamező vagy mi, hanem egy hegy van ott meg egy parkoló meg mittudom én mi van még ott, legalább is amit a portal/portal prelude-nál láthatunk.
Persze ilyenkor már arra is gondol az ember, hogy pár száz év eltelt, de egy hegy akkor se tűnik el csak úgy, de ki tudja hogy gondolkoznak ezek a játéktervezők.
Kicsit amúgy jobban utánanéztem és ez létező játék, de nem portal 3-nak hívják, hanem "Thinking with Time Machine".
Jelenleg a steame-n ingyenesen letölthető és játszható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!