Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Mi a Master Crok játékszabálya?

Mi a Master Crok játékszabálya?

Figyelt kérdés
Sziasztok nagyon szeretném megutdni a Master Crok játékszabályát!Előre is kösszi.:)

2012. ápr. 16. 13:55
 1/4 anonim válasza:
100%

1. Pakli összeállítása:

Minimum 10 Crock , ajánlott 40 Crock. Ideális esetben a paklik mérete közel egyforma. Egyfajta pakliban 10 laponként egy lehet.


2. Kezdés:

Minden játékos megkeveri és arccal lefelé elhelyezi a saját pakliját, amelyből a felső 4 lapot kézbe veszi. Döntsétek el ,hogy ki a támadó elsőnek.


3. Harc:

A támadó játékos ( aki az előző harcot nyerte ) megnevezi a harc típusát ( erő , int , reflex ) és kiteszi a választott lapját arccal lefelé, a többiek pedig ugyanígy.

A sorrend: a támadó elsőnek és a többiek az óramutató járásának megfelelően sorba. Miután mindenki tett egyszerre felkell fedni a lapokat. A sorrend szerint használhatóak a képességet, mindegyik csak egyszer. Sorrendtől függetlenül érvényesülnek az "Azonnal.." kezdetű képességek. A feltételes képességeknél el kell dönteni ,hogy használjuk vagy nem használjuk, vagy később használjuk ( TARTALÉKOLJUK ). A tartalékolásnak ára van, egy nyertest a vesztesek közé kell tennünk. A harcot végül az nyeri akinek a legnagyobb a megfelelő értéke.

DÖNTETLEN esetén Vakharc indul.


Vakharc: mindenki a paklija legfelső lapját ( akinek elfogyott kézből tehet) középre helyezi arccal lefelé és senki nem nézheti meg. A harcban a legutolsó védő joga megválasztani a vakharc típusát, és a Crockok felfedésétől folytatódik a játék.


Győzelem: a nyertes Crokok száma alapján, az első pakli elfogyásakor.



Remélem segítettem


Agyar.

2012. ápr. 16. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!:)
2012. ápr. 19. 17:34
 3/4 anonim válasza:
Sziasztok, van itt olyan, akinek van felesleges vagy cserélendő Master Crokja? Egyébként a leírt játékszabályt azt ugye kalandjáték nélkül is lehet játszani?
2012. júl. 22. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Rendben, megpróbálhatom.

Összerakjátok ugye a pályát, aztán mindenki választ magának egy ,,szektort'', azaz a sokszög egyik oldalát.

A crok lapokat szétosztjátok annyi felé egyenlően, ahányan játszotok. Mindenki a szektorán lévő , erre kinevezett helyre rakja a kis pakliját, amiből húz 4 db-ot, ezek lesznek az ő szörnyei, azaz ezeket állítja bele a ,,kártyatartó színes talpakba''.

Most hogy már mindenki előtt ott állnak a crokok, a kalandkártyák is elhelyezésre kerülnek, ezt mi a pálya közepére tettük (azaz nem osztottuk szét a játékosok között, a krokkártyákkal ellentétben)

És akkor dobókockával dob az első játékos, így elindul a játék. Aztán a másoidk, harmadik stb... Mindenki annyit lép a pályán, ahányat dobott, a cél pedig nem más, mint elsőként visszaérni az a saját szektorodba.

Ám az oda vezető út nem egyszerű: előfordulhat, hogy olyan mezőre lépsz, ahol más crok is éppen rajta áll, ekkor a ,,kis jelet'' kell figyelembe venni a mező sarkán, és a két crok a jelnek megfelelő tulajdonságát összehasonlítani: EZ A HARC!. A nagyobb érték győz, a gyengébbik hátrébb lép megegyezés szerinti mezőt. (ha ugyanannyi, akkor mi úgy játszottuk, hogy maradt a két crok az azonos mezőben)

A körút közben beleléphetsz olyan mezőkbe, melyen színes kártyák vannak, ekkor kell húznod egyet a ,,kalandpkalibol'' ami a játéktér közepén van. Húzhatsz eszközöket, melyeket a crokodra csatolhatsz (a talpak alapvetően több barázdából állnak, hogy eszközöket is mögé tudj szúrni)

Így változhat egy crok ereje, tudása, stb. az eszközkártya utasításának megfelelően. (hozzáadod a számát a crokod megfelelő képességéhez)

De húzhatsz olyan kalandkártyát is, ami egy küldetést tesz eléd, ezeket az ott felsorolt eszközökel kell megoldani valahogy: pl. ha kalapács kell hozzá meg létra, akkor addig nem fejezheted be a kört az adott crokkal - akkor se ha a saját szekotordat már 4-szerre körözöd le - amíg nem sikerül megszerezni valahonnan a szükséges eszközöket. (cserélni is lehet megegyezés szerint a többi játékossal, kártyára, vagy néhány mező előrelépésért, bármi szoba johet)


És ha sikerül visszaérned a saját szektorodba úgy hogy nem volt küldetésed - vagy ami volt azt is már sikerült megoldani - akkor beteheted a crokot a pálya közepére, és ezzel mesterré vált.

Ezek után indithatod a másik 3 crokod egyesével, ugyanilyen szisztémával. A végső játék nyertese, aki mind a 4 crokját győztessé tudja avatni.


Várom válaszod ha kipróbáltátok, élvezhető-e így. Nem teljesen így volt, de nagyjábol igen.

Üdv.

Tibi

2012. dec. 29. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!