Call of Duty (R) 2 Radiant-al megcsináltam a pályámat. Onnattól mit kell tennem a Call of Duty (R) 2 Compile Tools segítségével hogy tudjam is használni?
Compile Tools-al a map ból csinált 2db fájlt és eddig jutottam...
Nagyon várom a segítséget 18F
# images
* loadscreen_pályanév.iwi
# materials
* loadscreen_pályanév
# soundaliases
* pályanév.csv
ezeket nem tudom :( hogy kell
vagy ez is ott van leírva ?
miért nem megy az oldal ?
Unable to establish connection to MySQL
1045 : Access denied for user 'totalcon'@'localhost' (using password: NO)
ez micsoda ?
Mentsük el az eddig elkészített pályánkat a map source könyvtárba. Lépjünk ki a programból, majd nyissuk meg Compile Tools programot, majd tallózzuk be a COD2 mappáját. Jobboldalt pipáljuk ki a Compile BSP-t és a Connect Path melletti mezőket, a többi ne legyen kipipálva. Menjünk a Compile-ra, és a program elmentette a pályánkat.
Nyissuk meg az Intézőt, keressük meg a COD2 mappáját, majd a main/maps/mp könyvtárba, onnan az egyik fájlra lesz később szükség.
Készítsünk egy új mappát az Asztalra, majd hozzunk létre egy mp mappát, és egy maps mappát. A maps-be még egy mp alkönyvtárat is csináljunk. A maps könyvtárba hozzuk létre az alábbi txt fájlt:
Írjuk bele:
main {} {
mapsmp_load::main{}; }
Mentsük el a maps/mp-be, lépjünk ki. Az mp könyvtárba is hozzunk létre egy txt fájlt:
{
logname ”mp_apályánkneve”
mapname ”Mit írjon ki”
gametype ”de hq tdm ctf”
}
Jelöljük ki a két könyvtárat - hozzáadás az archívumhoz, majd írjuk át a formátumot iwd-re. Ezt a fájlt másoljuk át a maps/mp-be. Másoljuk át a játék főkönyvtárába. Keressük meg a maps/mp mappát, majd húzzuk át a bsp fájlt és ki is próbálhatjuk a pályánkat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!