Van olyan akinek sikerült már beszélni a microsoft supporttal?





Ilyen gigacégeknél nincs emberi alapú személyes support, mert képtelenség lenne több százmillió ügyfelet ellátni. Ahol meg van, ott nem fogod megköszönni az indiába kiszervezett makogást. Másrészt ezek az emberek is annyit csinálnak, hogy helyetted kikeresik a FAQ vonatkozó szövegét és behivatkozzák. A support munkatársak amúgy sem adminok, így senki nem fog például belépni a profilodba, kiadni a hozzáférési adatokat vagy beengedni anélkül, hogy igazolnád a jogosultságod (erre meg ott a megfelelő űrlap).
Ehelyett vannak a terjedelmes és témákra lebontott súgó/FAQ oldalak, ahol minden lehetséges problémára be van hivatkozva a részletes leírása a megoldásnak. Amit itt nem találsz meg, azt nem lehet megoldani. Ha az itt leírt módszerek nem segítenek, akkor a szolgáltató sem tud.
Kitöltöm az űrlapot megadok minden lehetséges választ amit tudok és mégis
azt írják kevés az információ rólam.
Elsődleges email cím az enyém. Bankkártya adatot is tudtam megadni amivel vásároltam. jelszavakat stb. Mégsem elég nekik.
Sikerült olyan eszközről belépnem amivel már használtam az xbox alkalmazást.
Egy telefonszámot tudtam hozzáadni a Microsoft fiókhoz így 30 napra zárolták a fiókot. Ezt egyszer így már megcsináltam kb egy hónapja de a csaló aki elvette tőlem a zárolás másnapján már újból be lépett és megszüntette a belépési adatok cseréjét. Nagy az esély rá ,hogy ez újból így lesz?
Ha igen és még egyszer be tudok lépni akkor törlöm az egész profilt és nem élveszkedik többet az én játékaimmal. :)





Ne reménykedj benne.
Az egy jól hangzó marketing-legenda csak, hogy "azért érdemes nagy cégtől fizetős szoftvert venni, mert ahhoz ám jár a támogatás, szemben a többivel"... A valóság az, hogy ha nem közvetlen anyagi érdekük, akkor tojnak az ügyfelek fejére. Még a vállalati ügyfelekre is... 15 éve vagyok rendszergazdai pályán, ez alatt egyetlenegy pozitív élményem nem volt velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!