Zelda fanok, mi az amit láttok a The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom-ban ?
Útálom a cel shaded/ rajzolt grafikát, azt ha nincs karakterszerkesztő, nem szeretem az időhúzó logikai feladványokat, de mondjuk a Portal 1-2 nagy kedvencem.
Szóval ha már van Switchem, eldöntöttem, megveszem ezt a gamet, mert lehet hogy játék közben ad valamit, amit Isten az atyám, nem látok benne.😃
"Legjobb játék", ilyesmikkel illették, de pl sem Nessaj, sem a The Vr nem vitte végig.
Játszottam az Immortals Fenyx Rising el, és hát ott hamar halálra untam magam.
Repülés, enemyk leölése, logikai lófax. Ez ismétlődik.
Kedvenc játékaim, pl:
Nioh 1-2
Dark Souls 2
Silent Hillek
Bloodborne
Falloutok
Last of us 2
Death Stranding
No, ezekkel a szűrőkkel videókon, Én csak egy kőrakosgatós, vmi 💩 építős, hogy tovább tudj menni ujabb köveket rakni játékot látok, minimális, kihívás mentes harccal.
De eljutottam odáig, hogy annyian mondják hogy jó, akik szeretik, hogy kíváncsi vagyok megváltozhat e a véleményem játék közben ? Több e ez, mint mászkálás, kőmágnesezés, meg vmi fos építése hogy továbbjuss egy ujabb kőrakáshoz ?
Komolyan, őszintén érdekel, mert lehet rosszul látom a gameplayt, a gamet.
*Azt értem hogy "nem fogja a kezed a játék", határtalan szabadság', stb, de mégis, ha nem raksz össze vmi 💩-t, nem jutsz tovább, ahogy látom, vagy ha nem oldasz meg egy puzzlet.
De biztos van még vmi amit nem látok benne, amit látnak benne a fanok*
Pontosan ezt nem értem egyik tesztből sem/videóból sem.
Azt elmondják hogy zseniális, de nem hogy mitől, mikor.
Mert ahogy elnézem mindenki ugyan azokat a puzzle öket rakja ki, mész az üres térben, hopp, egy kampó meg egy deszka, előtted egy szakadék, feletted egy sínvas.
🤔
WOW, kitaláltam.
Nincsennek loot ok, epic cuccok.
Túl a Last Of Us 2-n, Death Strandingen, Noih-k on, szeretném megérteni hogy ma mitől annyira
"Magávalragadó (ez a fajta) felfedezés."
Vagy úgy egyáltalán mi van ebbe több, mint egy telefonos Tower of Fantasy ben.
Még mielőtt eladom a Switchet, szeretném átérezni azt a valamit, amitől ez 10/10 game, zseniális.
Azóta szerintem megnéztem szinte az összes videót róla, de kb mindenhol ugyan azt mantrázzák:
10/10, felfedezés öröme, kreatív.
De továbbra is csak lesek, hogy mi abban a kreatív, hogy kihelyezett tárgyakat összeraksz, kampót raksz egy deszkára, visszatekered az időt egy platform elmozdulásánál, stb.🤷🙄
8 évesen lehet hogy megveregetném a vállam ezek után, de így 25 ben kb a Portal is kreatívabb volt, nem ilyen direkt feladványok voltak.
Meg oké, sosem fogom elfelejteni a Vicar Amelia bosst pl a Bloodborne ból, hogy mennyit szívtam vele, és hogy tűzpapírral milyen egyszerű, és tényleg van kihívás a souls játékok harcaiban, van utána mindig valami badass, epic armor, stb.
Vagy az első Silent Hillt sem fogom elfelejteni, mennyire féltem, dobogott a szíve a kontrollerben a faszinak, stb, azok a zenék..
Vagy a Bloodrayne -t, Rez-t, The Last Of Us 1-2 t.
Szóval ha valaki érti, mitől olyan hűdekreatív, érdekes felfedezés élményt nyújtó ez a game, továbbra is várom hogy mit nem látok benne, esetleg mit látok rosszul, más us amúgy, nincs köszönőviszonyban a tesztek, és a játékosok véleménye.
Köszönöm szépen.
Egy szintén Reddites vélemény:
"felkapott
•
2 évvel ezelőtt
•
Ó, nézd, van két fahasáb, egy vitorla és víz. Kényelmes kis tutajt készíteni a mozgatáshoz.
Következő szoba. Ó, nézd, van egy nagy rés, amin nem lehet átugrani, de véletlenül van egy-két fa deszka fém kampókkal és drótokkal, amelyek a résen keresztül kötik össze a platformokat.
Mi ez pontosan? Ez nem egy kazamata szörnyekkel, barlangokkal és kincses dobozokkal, tele menő fegyverekkel vagy páncélokkal. Ezek mini mérnöki vagy fizikai rejtvények."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!