Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A Red Dead Redemption 2-ben...

Pillowtalk2216 kérdése:

A Red Dead Redemption 2-ben miért csinálták meg a teljes elsőrészes térképet ha annak "nincs jelentősége" a második részben?

Figyelt kérdés

Sziasztok.

Aminap végig vittük fiammal a második részt(én már többször is.)

A sztori után barangolgattunk stb, és aztán eszünkbe jutott, hogy menjünk már el megnézni a lovakat a lovasistállókban Tumbleweed-be.


A Kérdés innen nyerné értelmét. Miért csinálták meg ezt a részletes elsőrészes térképet a második részben, mert ahogy bejártuk majdnem minden ott van csak részletesebben.. A bázist is megtaláltuk ahol az elsőrész elején Bill-él meglövik John-t. Bonnie-ék farmját is megtaláltuk. Armadillo Tumbleweed stb.


Ahogy a kérdésben is írtam, hogy "nincs jelentősége" konkrétan a sztorira értettem, mert az epilógusban már egy pár misszió, főképp Sadie Adler-el elvisz oda, de akkor sem értem, hogy egy viszonylag ilyen nagy térképet(Dél-nyugati rész) megcsinálni úgy, hogy oda el sem kell menjünk 1x sem a második rész során számomra érthetetlen


Valaki tud valamit erről esetleg?



nov. 3. 12:18
 1/4 Telelő Teve ***** válasza:
100%

Épp ez az, hogy nem csinálták meg még egyszer. Az már megvolt kászen az első részhez, csak hozzácsapták az új térképhez meg kicseréltek benne pár tereptárgyat. A mai videojáték motorokkal már nem kell mindent újratervezni, hanem be tudod importálni a régi, már meglévő 3D modelleket. Arra meg rá tudod rakni a modern grafikai megoldásokat, shadereket, árnyékokat, filtereket és felskálázhatod a textúrákat amitől jobban néz ki.

Amúgy azt hiszem van rajta pár easter egg, mellékküldetés meg az online játékmódban is lehet használni.

nov. 3. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Telelő Teve ***** válasza:
100%

Ui.: Szimulátorokban ez gyakoribb megoldás, pl. a Bugbear hozzácsapta egy 2001-es játékának a pályáját a 2018-ban megjelent Wreckfesthez ingyenes DLC-ként. 17 éves modellek, de gyakorlatilag annyi volt a dolguk, hogy előkeresték a régi pálya fájljait és berakták az újba. https://www.youtube.com/watch?v=Nb_HXkMmXHY

A Microsoft Fligh Simulatorban sem szoktak minden évben előről újrarajzolni a világtérképet, hanem általában a meglévő verziókra építenek.

nov. 3. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a válaszod, és hogy időt szántál rá-...
nov. 3. 19:09
 4/4 anonim ***** válasza:

#2 nana... azért a Flatout pályái meg a Red Dead pályája köszönőviszonyban sincsenek, ilyen flatout-os pályát kb 2 perc megcsinálni akár 0-ról, míg az utóbbit annyira nem... és a red dead 1 meg 2 között eltelt 8 év, az kb 2-3 motor generáció váltás, azért annyira nem drag&drop ez a dolog, és nem is annyira kompatibilisek egymással mint szeretnék... Modellek lehet adottak voltak, de a textúrák amik rajtuk voltak az kuka, pixeles xarok a mai (akkori) mércéhez képest, szóval azokat teljesen újra kellett csinálni, sima upscale-el nem lenne ez a minőség.


Válasz: gondolom az 1000 fős csapatból akik csinálták 2-3 embert erre az egy dologra állítottak rá, és az 5 éves fejlesztési idő alatt volt idejük bőven megcsinálni. És hogy miért? Az egész játék annyira részletesen lett megcsinálva, hogy itt már nem csak a pénzhajhászat volt a cél hanem hogy valami tényleg maradandót alkossanak.

nov. 10. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!