A Red Dead Redemption 2-ben miért csinálták meg a teljes elsőrészes térképet ha annak "nincs jelentősége" a második részben?
Sziasztok.
Aminap végig vittük fiammal a második részt(én már többször is.)
A sztori után barangolgattunk stb, és aztán eszünkbe jutott, hogy menjünk már el megnézni a lovakat a lovasistállókban Tumbleweed-be.
A Kérdés innen nyerné értelmét. Miért csinálták meg ezt a részletes elsőrészes térképet a második részben, mert ahogy bejártuk majdnem minden ott van csak részletesebben.. A bázist is megtaláltuk ahol az elsőrész elején Bill-él meglövik John-t. Bonnie-ék farmját is megtaláltuk. Armadillo Tumbleweed stb.
Ahogy a kérdésben is írtam, hogy "nincs jelentősége" konkrétan a sztorira értettem, mert az epilógusban már egy pár misszió, főképp Sadie Adler-el elvisz oda, de akkor sem értem, hogy egy viszonylag ilyen nagy térképet(Dél-nyugati rész) megcsinálni úgy, hogy oda el sem kell menjünk 1x sem a második rész során számomra érthetetlen
Valaki tud valamit erről esetleg?





Épp ez az, hogy nem csinálták meg még egyszer. Az már megvolt kászen az első részhez, csak hozzácsapták az új térképhez meg kicseréltek benne pár tereptárgyat. A mai videojáték motorokkal már nem kell mindent újratervezni, hanem be tudod importálni a régi, már meglévő 3D modelleket. Arra meg rá tudod rakni a modern grafikai megoldásokat, shadereket, árnyékokat, filtereket és felskálázhatod a textúrákat amitől jobban néz ki.
Amúgy azt hiszem van rajta pár easter egg, mellékküldetés meg az online játékmódban is lehet használni.





Ui.: Szimulátorokban ez gyakoribb megoldás, pl. a Bugbear hozzácsapta egy 2001-es játékának a pályáját a 2018-ban megjelent Wreckfesthez ingyenes DLC-ként. 17 éves modellek, de gyakorlatilag annyi volt a dolguk, hogy előkeresték a régi pálya fájljait és berakták az újba. https://www.youtube.com/watch?v=Nb_HXkMmXHY
A Microsoft Fligh Simulatorban sem szoktak minden évben előről újrarajzolni a világtérképet, hanem általában a meglévő verziókra építenek.





#2 nana... azért a Flatout pályái meg a Red Dead pályája köszönőviszonyban sincsenek, ilyen flatout-os pályát kb 2 perc megcsinálni akár 0-ról, míg az utóbbit annyira nem... és a red dead 1 meg 2 között eltelt 8 év, az kb 2-3 motor generáció váltás, azért annyira nem drag&drop ez a dolog, és nem is annyira kompatibilisek egymással mint szeretnék... Modellek lehet adottak voltak, de a textúrák amik rajtuk voltak az kuka, pixeles xarok a mai (akkori) mércéhez képest, szóval azokat teljesen újra kellett csinálni, sima upscale-el nem lenne ez a minőség.
Válasz: gondolom az 1000 fős csapatból akik csinálták 2-3 embert erre az egy dologra állítottak rá, és az 5 éves fejlesztési idő alatt volt idejük bőven megcsinálni. És hogy miért? Az egész játék annyira részletesen lett megcsinálva, hogy itt már nem csak a pénzhajhászat volt a cél hanem hogy valami tényleg maradandót alkossanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!