Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Szeretitek a rövid játékokat?

Szeretitek a rövid játékokat?

Figyelt kérdés
Olyanra gondolok ami 3-4 óra, vagy maximum 6-8. De emellett nagyon egyedi a hangulata és a tartalma is. Felnőttként lehet jobban megérné inkább ezeket játszanom?

aug. 30. 19:44
 1/10 Közveszélyes Kontár ***** válasza:

milyen jatek?


hogy gazdagabb legyen elmenyed tobb kulonbozo jatek miatt?

aug. 30. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hát vagy ez, vagy az hogy 1-2 hónap alatt viszek végig egy klasszikus 60 órás darabot. A felénél elfelejtve hogy kezdődött a story :D
aug. 30. 19:59
 3/10 Közveszélyes Kontár ***** válasza:

ha van idod es jo volt ujra lehet kezdeni


inkabb orulok ha ugyahogy elfelejtem epp hogy ujra jatszhassam tortenet miatt is

mas jatekkal meg ezert nem jatszok surun ha tul emlekezetes es tul jo volt, tobbet biztos ugyse lesz hasonlo szinvonalu jatek, igy "erlelem" amig "elfelejtodik" es akkor kesobb elvezetesebb lesz vele jatszani megint


Mintha "hu ez nagyon jo volt ujbol megint" ugy a varazsa lehet elveszne

aug. 30. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Az igazán jó filmeket is újra szoktam nézni pár évente. Ismerem a storyt, de mégis a tálalás van olyan jó hogy mindig teljes élményt ad. Lehet a rövid játékok esetén is ilyesmi a helyzet?
aug. 30. 20:25
 5/10 anonim ***** válasza:
Műfajfüggő, de szeretem a 10 óra alatti rövid játékokat is, ha jók. Legutóbb a Prey-t játszottam újra kb 15 év óta először. Kényelmes tempóban újrafelfedezve a játékot 6:45 perc alatt végeztem vele és nem éreztem, hogy túl rövid lenne. De a Max Payne 2 kb 6 óra, a Vanquish kb 7 óra, a Portal 1 kb. 3 óra. Nem ezen múlik, jó-e egy játék.
aug. 31. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Én kifejezetten szeretem a rövid játékokat. Minél intenzívebb egy játék nekem annál jobban tetszik. Hosszú játékokat ritkán játszok, mert a többség nyitott világú és azokat nem szeretem.
szept. 28. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Na igen az intenzitás a másik. Meg a helyszínek minősége. Értem én hogy a nagy aaa open worldökben is vannak gyönyörű helyszínek, de csomószor csak mész, és mész, és mész. És nem történik semmi, és nem is néz ki jól az a rész, meg akár nem is fut olyan jól. Itt meg teljesen jól optimalizálva, a lehető legjobb aktuális fényekkel a lehető leghangulatosabb helyszínek vannak megépítve. Meg a plot se folyik szét mint pl egy open worldben, hanem végig jó a dinamika.
szept. 29. 13:27
 8/10 anonim ***** válasza:

6-is vagyok: azért sok kivétel van. De abban igazad van, hogy a történet szinte kivétel nélkül jobb egy rövid lineáris játékban.

A helyszínek is általában részletesebbek.

Egyébként én a félig nyitott világú játékokat nagyon szeretem. Azok tökéletes egyensúlyt szoktak képviselni a szabadság, hosszúság, változatosság és történet között. Példák: Dragon age origins, Deus ex, The Witcher 1 és 2, Mass effect trilógia, Baldur's gate 3.

A normális fejlesztőknek, akiket még érdekel a minőség és a művészet is egy játékban nagyon nehéz dolguk van, mert a nagy kiadók átnevelték a játékosokat, és nagyon fontos lett a hosszúság-ár arány. Ma már nem szívesen fizetnek az emberek 40-60 eurókat egy 10 óra alatti játékért, és ezért sok esetben muszáj felvizezni a játékát, hogy többnek tűnjenek. Hát ez van, de legalább a nem mainstream még tartja magát.

szept. 29. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Witcher 1 engem is nagyon megbűvölt ezzel, hogy chapterekre van felosztva. Manapság ez is nagyon szimpatikus tud lenni, pedig régen full open world párti voltam, a maximális szabadsággal. Pedig megvan a szépsége a chapteres, folyamatosan változó világoknak is, talán még jobban is. Mafia 2-ben is imádtam ezt, évszakváltás, időugrás, városban és npck között történő változások hogy mindig kicsit valami más legyen a setting. Amiket felsoroltál játékokat, többnyire még csak a backlogomban vannak. De alapból egy ideje én is jobban szeretem a chapteres megközelítést, meg a hub world megközelítést, meg a semi open world megközelítést. Vagy ha már fullba megy az open world, akkor kisebb méretűt. Örülök hogy ezzel nem vagyok egyedül, bár sok más helyen is olvastam már hogy kezd népszerűvé válni.

Az ár per hosszúság arány meg tényleg csak arra jó hogy fel legyen vizezve az élmény, mindenféle achievement vadászattal, vagy filler questtel. Remélhetőleg idővel ebben is szemléletváltás áll majd be, playerek oldaláról, aztán a játékipar meg leköveti.

szept. 29. 22:01
 10/10 anonim ***** válasza:

Sokan szeretik ezeket a fajta játékokat is, de a mainstream dominál és ott nagyon népszerű az open world. Egy darabig biztosan nem lesz változás.


Sajnos mi vagyunk a kisebbség. De azért még most is készül pár drágább réteg játék is. Például számomra nagyon meglepő volt a Hellblade 2. Tudniuk kellett, hogy ez a játék nem fog kasszát robbantani, de ennek ellenére elkészülhetett.

szept. 29. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!