Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miért nem működik az ingame...

Miért nem működik az ingame tranzakció?

Figyelt kérdés

Lolban szerettem volna venni rp-t, hogy megvegyem az új battle passt, de nem tudom végrehajtani a vásárlást.

Beviszem a bankkártya adatokat(kártyaszám, lejárati, cvc), majd miután rámegyeka a fizetésre hibát ír ki, és azt írja hogy próbálkozzon később.

Ezt elpróbáltam párszor(110% hogy jól írtam be az adatokat, és van elég pénz a kártyán, nem léptem túl limitet se), többszöri próba után, gondoltam letesztelem, hogy a lolal van e probléma, megpróbáltam valorantban venni VP-t. De ott se tudtam: ''You have encountered an error. Please try again later.''

Boltokban tudok fizetni a kártyával.

Most nem tudom, hogy a riot gamesnél van valami probléma és másnál is fenáll ez a helyzet, vagy nálam van valami probléma és ha igen akkor mi lehet az?



jún. 22. 01:03
 1/6 PMC Wagner ***** válasza:
A bank nem engedi. Aktiváld a tokenes(mobilon) hitelesítést a bankfiókodnál. Akkor engedni fogja.
jún. 22. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Korábban már töbször vettem rp-t, eddig nem volt probléma ebből.
jún. 22. 02:28
 3/6 anonim ***** válasza:

A bolti fizetés és az online vásárlás limitje két külön opció.

Első körben nézd meg van-e egyáltalán keret (napi limit) beállítva online vásárláshoz. Ezt a bankod online felületén vagy telefonon, esetleg bankfiókban megteheted. Ha 0 Ft-ra van állítva, akkor le van tiltva, nem fog menni.

Második, a bankoknál kötelezővé tették a kettős megerősítést online vásárlásnál, tehát a mobilodra le kell tölteni a bankod app-ját, ott regisztrálni kell a számlaadataiddal (nem a kártyáddal, a rendes számlával), ott jóvá kell hagyni a vásárlást.

Ha gyakran vásárolsz egy adott szolgáltatónál akkor ki szokta hagyni a megerősítést, de akkor is kell a számlához kötött app a telefonra.

jún. 25. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Le van töltve az applikáció és van beállítva limit is. Ezért nem értem, olyan mintha mindennek jó kellene hogy legyen, de valamiért mégsem az. Azért kérdeztem itt, hátha valakinek hasonló problémája van/volt, és tud rá megoldást.

Azért köszi a választ!

jún. 28. 17:24
 5/6 anonim ***** válasza:

Azért az fura, csak te vagy az egyetlen kártyatulajdonos? Nagykorú vagy? Kiskorúaknál lehet még szűrő hogy a társ számlatulajnak is engedélyeznie kelljen.

Ha nem javul mindenképp személyesen menj be a bankodhoz és kérd az ügyintéző segítségét.

Nekem pl anno nem lehetett telefonon bejelentkezni OTphez, mert a hívásnál meg kell adni egy 7 jegyű kódot, jah, csak nekem sohase generálták le, ezért mindig kidobott, cserébe 3 héttel később kipostázták, csak akkora már mindegy volt, mert akkor kellett volna a dolog amikor hívtam őket.

jún. 28. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Az a legviccesebb, hogy másik accounton tudok fizetni a kártyámmal, csak a sajátomon nem, 100% hogy valamit az accoutal van hiba, csak a rito support se tud segíteni😂
júl. 5. 12:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!