Miért tárolják a mentéseket a játékok 5-6 alkönyvtár mélyen, eldugva azokat az emberek elől?
#8
A kérdés az, h miért kéne egyértelműen “elől” hagyni a mentéseket? Általában azokkal senkinek semmi dolga. A fejlesztők valamilyen belsős szisztéma alapján így alakították ki a játékuk könyvtárát, h ott van a mentés, ahol. A számítógépes processzora sem a gépházon kívül van, h könnyen hozzáférhető és cserélhető legyen, mert 1000-ből 999-nek ez így teljesen megfelel, sőt nem is akar tudni a létezéséről sem. Te pont az az 1 vagy, akit érdekel a dolog.
Ha eredeti akkor ott a felhő. Mint írtam a játékok 90%(vagy több) rendelkezik felhővel. Tehát semmi "kézileg mentek" dolgod nincs. Összesen 3 játékot tudok ahol sz#r a felhőmentés(kiadó miatt) ARK,Van Helsing és Sunset Overdrive. Minden másnál tökéletesen megy.
Illetve ha annyira állítod eredeti, akkor 1 Steam/GOG profilt mutathatnál hogy ténylegesen is "birtoklod" és nem csak khmm... "használod" őket.
De mindegy. Ha pedig beírod google keresőbe hogy X game save location akkor megtudod hol van. Ez sem ördögi rejtvény. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!