Mennyire gyakran használjátok játékokban a különböző erősítő ételeket, potikat?
Ez is egy game balance probléma. A Starfield és hasonló játékok rengeteg ilyen consumable holmit dobnak a játékosra, a játék nehézségét pedig a játékoshoz igazítják, így viszont kétféle problémával találkoznak:
1. Nem lehet túl erős a consumable, mert kivonná a kihívást a játékból.
2. Mivel a nehézség a játékos szintjéhez igazodik, nem is nagyon fut bele olyan helyzetbe, ahol tényleg szükség van rá. Plusz, ahogy említetted, ha mégis, akkor meg nem ad elég bónuszt, hogy tényleg számítson.
Ki lehet egyensúlyozni a dolgot jobban is, és sok játék meg is teszi. Kevesebb de erősebb consumable. Az elfogyasztásuk időbe kerül, amíg a játékos védtelen, így nem lehet tucatjával spamelni harc közepén, mérgezők vagy függőséget okoznak, így csak mértékkel lehet őket használni, cserébe adhatnak jóval nagyobb bónuszokat, amik miatt viszont érdemes.
Az ilyen Bethesda stílusú játékokban healing itemeken kívül szinte sosem használok semmit, mert nem ad elég bónuszt elég ideig ahhoz, hogy megérje a hozzám szinteződött ellenfelek ellen használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!