Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Szerintetek van értelme...

Szerintetek van értelme megmagyarázni egy rpg-ben hogy a játékos gonosz karaktere miért az?

Figyelt kérdés
Mármint sok ember k'csög a való életben is, egyesek szimplán azok. Pedig még hatalom sincs feltétlen a kezükben. A dragon age originsben a nemesmber karakterem azért olyan amilyen mert a bátya árnyékában élt, aztán ugye megölték a családját és akarata ellenére warden lett. Alapból büszke volt, lenézte a szegényeket és a közembereket, megvetette az elfeket és mindenkit úgy kezelt amilyen rangban van hozzá képest. Ennél több magyarázatra szerintem nincs szükség. Én úgy szerepjátszom hogy egy ambíciózus valaki aki átlép bárkin. Nem gyilkol soha csak az élvezetért, de örömét leli ha erőszakra kerül sor.
2023. nov. 25. 19:21
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
100%

#10: Óriási tévedés. Maga Gary Gygax, a Dungeons & Dragons alkotója írta le 1974-ben: a játék célja, hogy a játékos karakterek kincseket gyűjtsenek (persze ez később igencsak kibővült). Egészen az 1980-as évekig kellett várni arra, hogy megjelenjenek az első cikkek és kalandmodulok, amik a színészkedésről és a játékosi képességek kamatoztatásáról szóltak.

Az első mainframe számítógépes RPG-k, pl. a dnd, Moria, Oubliette, stb, KIZÁRÓLAG a véletlengenerált labirintusokról, harcról és lootról szóltak. Egészen az első Ultima játékig (1981) kellett várni arra, hogy egy számítógépes RPG-nek története is legyen.

2023. nov. 26. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
Jaja a gépet nem érdekli ezért ne szerepjátszon az ember egy szerepjátékban.. Komolyan égnek áll a hajam egyesektől. Legközelebb redditen dragon age subbredittre írom vagy valami..
2023. nov. 27. 00:14
 13/16 anonim ***** válasza:
100%
#12: Én sosem szabnám meg senkinek, hogyan szórakozzon, de sokszor olvasok/hallok olyan "szerepjátszós" sztorikat, hogy a hajam az égnek áll. Pl. legutóbb a Baldur's Gate 3 kapcsán futottam bele egy Discord beszélgetésbe. A fickó amiatt panaszkodott, hogy az egyik küldetésben kénytelen volt a rosszabb megoldást választani, mert az ő karakterének nem fér össze a morális elveivel, hogy a másikat válassza. Szóval egy kitalált karakter nem is létező elvei miatt inkább a saját szórakozását rontja el, megszívatja magát, csak hogy a nem létező karakterének érzései nehogy sérüljenek, és emiatt a kompromisszum miatt a játék készítőit hibáztatja. Már elnézést, de ez nem szerepjátszás, ez kreténség.
2023. nov. 27. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 Hintalow ***** válasza:
74%
Eh, már azt hittem valami jó kis asztali szerepjátèk tèma, de csak valami crpg-s noobkodás 😕
2023. nov. 27. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:
Egy cprg sokkal több szórakozást nyújt, asztaliban csak kockát csörgetünk aztán néha megszólalhatok ha valami barom nem szól közbe és rontja el a kedvemet.
2023. nov. 27. 18:30
 16/16 A kérdező kommentje:
Egyszer meg akartam félemlíteni egy npc majd egy nyomorult közbeszól "ennek eljét veszem", legalább várná ki az istenbarma hogy dobjak vagy valami, ennek a kockadobálós társasnak nem sok értelme van. Többség nem is szerepjátékként játsza.
2023. nov. 27. 18:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!