Szerintetek van értelme megmagyarázni egy rpg-ben hogy a játékos gonosz karaktere miért az?
Bármilyen szerepjáték akkor lesz élvezetes, ha bele tudod élni magad a karakterbe. Ez akkor a legegyszerűbb, ha van egy koncepciód a világnézetéről, a viselkedéséről, a múltjáról, a mozgatórugóiról.
Ezt jó ha a DM-el is megosztod már előre, mert néha nem egyértelmű egy külső félnek mit miért csinálsz. A játékostársak irányában meg helyzetfüggő.
Azért pontozták fel, mert a kérdésnek álcázott valami kb pont ezt érdemelte.
Ami a szerepjátékokat illeti, mint írták, ha jobban ismered az adott karakter háttértörténetét, könnyebb azonosulni vele. Lehet egy bűnronda orc a legcukibb séf a világon, míg egy gyönyörűnek nevezhető női/férfi tünde egy szadista népírtó, népkínzó, égetnivaló rohadék aki ezer éves szenvedést szabadított a világra.
Ha többet tudsz róla, akkor könnyebb megérteni mit miért tesz. Az, hogy a tettei logikusak vagy sem, lényegtelen, itt a megértésen és a beleélésen van a hangsúly. Az sem elhanyagolható ha jobban ismered a sokszor 'szomorú' hátterét, megesik rajta a szíved, lehet csak eltévedt az életben, vagy egy rakat hulladék a kezdetektől :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!