Milyen játék franchise-ok vannak még, amiket tönkretett a konzolosítás?
#2: "Az az xbox miatt lett olyan."
És erre kézzel fogható bizonyítékod is van, vagy csak a fejedben?
Jó kérdés. Első körben a TES és a Fallout jutna eszembe, a Morrowind még egy PC játék volt, ami konzolra is megjelent, a Skyrim pedig már egy konzol játék, ami PC-re is megjelent. A Fallout esetében pedig a 3 mindenképp teljes műfajváltás lett volna. Új kiadó, új stúdió. Todd Howard alatt retrospektíven egyértelmű, hogy függetlenül attól, multiplatform-e vagy sem, mindenképp lebutították volna ezeket a sorozatokat.
A Thief sorozatnál a harmadik rész is visszalépés volt, de az igazi arcul csapás a 4. aminél viszont nem a konzolok miatt vágtak a szemétbe mindent, ami korábban a játék lényege volt.
Szóval úgy általában is nagyon nehéz elválasztani, hogy melyik esetben butul egy játék a konzolok limitációi miatt és mikor butítják azért, hogy nagyobb (casual) közönséget érjenek el vele, illetve a post-launch monetizációt is sokan a konzolokra kenik, pedig valójában az nagy sávszélességű internet elterjedésének hozadéka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!