A forza horizon játékokban a versenyek során hogyan a legérdemesebb bevenni az éles kanyarokat?
Nem szimulátor, de ettől még az alapszabály ugyanúgy megvan, hogy egy sodródó autó esetében elfecserélt energia nem más ami sodródás közben történik, tehát fizikailag nem lehet gyorsabb mintha tapadnának a kerekek.
Még ha rallyt is nézel, ott sem mind a 4 kerék szokott csúszni ha épp úgy vesznek be egy kanyart, nemhogy aszfalton versenyezve.
Ideális ív amit keresel. Ha túl gyorsan érkezel, akkor tulajdonképp a féken állsz végig és örülsz, ha nem mész le az útról. Ha túl lassan, akkor meg szépen elmegy mindenki melletted. Ha hamarabb kanyarodsz, mint kéne, akkor mész le a fűre, ha túl későn, akkor meg nem leszel íven.
Tehát, ha van egy jobbos kanyar, akkor azt a pálya bal olddalán kezded el megközelíteni és bevenni, szépen bemenve a kanyar belső részébe (jobb oldala) majd a kijáratnál megint a bal oldalához érkezünk.
További példák:
A driftelgetve kanyarbevétel a legértelmetlenebb dolog ilyen szempontból, ha ez működne, akkor minden autóversenyben így vennék be a kanyarokat. De mivel a fizika törvényeiről van itt már szó, így nem fog működni.
Nagyon sok írás van erről angolul és magyarul is, angolul a racing line szóra kell keresni. Minden autó mást fog igényelni, más lesz megérkezni az Opel Mantával és más a McLaren Sennával. Mert ahol az Opellal már fékezel, a Sennával még nem és a többi. Sokat kell gyakorolni, érdemes nem az X999 meg őrült drift autókkal kezdeni ezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!