Minecraftban hogyan lehet 2 ládát egymás elé helyezni?
Még elég kezdő vagyok, mert nem rég óta játszom a játékkal.
De youtube-n láttam több mob farm videot, és én is megcsináltam az építményt. Csak az a problémám, hogy nem tudok egymás elé letenni 2 ládát. Csak egy blokk kihagyással.
Találtam róla videot is mit szeretnék.
Itt mutatják 01:31-nél:
https://www.youtube.com/watch?v=jzUiaXvRkJc
Hogyan lehet így letenni egymás elé közvetlenül?
Nekem minecraft 1.8 van.
Előre is köszönöm.
Első válaszoló, nagyon szépen köszönöm. Nem is tudtam, hogy ilyen is van: csapdaláda. Mint említettem még nagyon kezdő vagyok.
A második válaszoló, nem tudom mi a különbség, pár napja játszom vele csak.
És gondoltam rákérdezek, azt hittem kell valami billentyű kombináció amivel leteszi. De most már kiderült nem is lehet benne.
Még egyszer köszönöm a segítséget.
1.8 volt a NC... torrent oldalon így ezt próbáltam ki.
1.20-t nem is tudom honnan lehetne letölteni.
Mondjuk vedd meg vagy töltsd le a demóját.
Nem olyan vészesen drága. Most jelenleg 30$ (~11.000Ft).
Ha pedig annyira crackelten akarsz játszani, akkor ne a torrent oldalakról szedd le, mert sose frissítik a legfrissebbre (legtöbbször). Ajánlom neked a Prism Launcher-t, ha bármelyik verziójával szeretnél játszani (köztük a legfrissebb is).
A program nyílt forráskódú, tehát bárki megnézheti, hogy tartalmaz-e vírust vagy bármilyen rosszindulatú kódot.
Letölteni itt tudod; ha Windowsod van, akkor a ".exe" fájlt töltsd le:
Egyébként a PrismLauncher-be beépítettek egy offline fiók kezelőt, tehát bármilyen névvel eltudod indítani a játékot, illetve modpack-eket is támogat (A későbbiekben megéri, ha már elég tapasztalt vagy a játékban és mondjuk vágysz valami újra, mint pl.: mágia, bővebb építészet, dekoráció, egyedi világok stb.).