Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Milyen változásokat szeretnéte...

Milyen változásokat szeretnétek látni a következő The Elder Scrolls játékban a Skyrimhoz képest?

Figyelt kérdés
Lehet történet, történetvezetés, játékmechanika.

2023. júl. 8. 08:54
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
100%

Én az összes Morrowind féle elemet behoznám szívem szerint, csak tudom hogy sosem valósulna meg, mivel pont ez volt az egész koncepció is, hogy egyre szélesebb tömegeknek tenni egyre elérhetőbbé az Elder Scrolls élményt. És így született meg a Skyrim.


De kicsit részletezve akkor hogy miket hoznék be:


- nem emberi provinciában játszódna, hanem valami egzotikusabban

- jobban visszahoznám az alap régi TES egyedi lore elemeket, hogy kevésbé hasson átlag fantasynak

- statok visszahozása, egyedibb kasztok és egyedibb fajok

- roleplay erősítése, döntéseknek hatása van, nincs ráderőszakolt quest, ellenben vannak egymást kizáró questek a döntéseid alapján

- questekben döntéseket hozhatsz, többfajta befejezés és mindnek van valami kisebb nagyobb hatása a világon belül (még ha csak apróságok is)

- questek többféle megközelítéssel is megoldhatóak, nem kell mindenkit leölni hanem van pl 4-5 féle adott skill alapú módszer

- mágia erősítése és rendesen visszahozása

- jobb írók, morrowind féle elszállt lore, oblivion féle ötletes questek

- poénból / kényszerből embereket ölni elv visszavágása (a többi akciójátékos érzelmi nulla hülyegyerekeknek szánt dolgokkal együtt)

- hihető és realistán megírt npck, nem csak az ai hanem a történetük és szövegeik is, minél egyedibb annál jobb

- normálisabb nagyobb méretű városok, benne mindenféle szolgáltatókkal

- nem szintezett világ, még 1v1 harcnak is legyen súlya, főleg eleinte kis szinten

- a játékos az isten féle ego tripről azonnal lejönni, legyen csak egy senki az elején, és önerőből törhess fel

- dungeonök legyenek realistábbak, ne egy folyosó szerű, játékbeli megkomponált valami

- realizmus és dráma helyett inkább a misztikus fantasy fele húzzon a hangulat

- céheket vissza, és sokkal több frakció legyen


Hirtelen ezek ugrottak be, lenne még tuti rengeteg pont. És annak örülnék a legjobban, ha ezek mellett megmaradna a Skyrim féle nagyon jól és részletesen felépített világépítés, a craftolás, az immerzió az apróságokkal amik olyanok mintha az adott világban élnél, illetve a jelenkorhoz passzoló grafika, fizika és kinézet.

2023. nov. 5. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 Saxpianikon ***** válasza:

10. válaszoló: Hakon nagyúr esetében Nem tudod elkerülni, hogy végül összecsapj vele, csak abban van döntésed, hogy vámpírvadász, vagy vámpír leszel-e. Én tök szívesen lettem volna Hakon nagyúr hűségese, de mindenképp el kell árulnod a játékban. Ha pedig már én leszek a nagyúr a megölését követően, akkor a napot elsötétítő íjj-at logikátlan lenne "megszentelni"...


Amit beletennék a játékba:


-A küldetéseknek legyen hatása, tehát ha elvégzel egy küldetést az akár a megítélésedben szerepet játszhatna, vagy kizárhatna más Questeket.


-A map lehetne sokkal nagyobb, és lehetne nagyon egzotikus táj része is, mint a Morrowind-ben, de lehetene mocsáros terület akár Aragóniaiakkal.

Furcsa példa, de egy GTA 5-ben a nagy map ellenére nagyon változatos a világ felépítése.

-Válaszaidnak legyen súlya... A játékban tök mindegy mit válaszolsz egy-egy kivétellel, mindenképp ugyan az lesz a történet szál, legrosszabb esetben mint mindig erővel megoldod a szituációt. Sokkal több beszélgetési lehetőségre lenne szükség. Ha tegyük fel kérdezgetsz a városban Mavenről, akkor simán meglehetett volna oldani, hogy bajba kerülsz, mert kérdezősködtél. Nagyon tetszene, ha saját varázslatokat alkothatnál, akár keverhetnél varázslatokat, vagy erősebbeket hozhatnál létre.


-Ne legyen szintkövetés a játékban, és a random ellenségek szintje is random legyen. nullától "végtelenig" terjedjen a szintje és erőssége.

Mennyivel izgalmasabb lenne, ha nem tudhatod, hogy kivel kerülsz szembe.


-Az sem ártana, ha a céheken belül nem mindig az lenne a fő eredmény, hogy végül te leszek a céh vezetője, mellette nem ártana ha véget nem érő küldetések is lennének pl. Én életem végéig csináltam volna a sötét testvériség küldetéseit, de ha kiviszed a játékot, akkor már csak annyi történik, hogy az Éjjanya random ad egy favágó vagy egy béna célpontot, majd felveheted az 1.000 aranyat. megcsinálod 3-szor, és rájössz, hogy ennyi volt, nincs tovább. Akár mesterséges intelligencia generálhatná az új küldetéseket, mekkora lenne.


-Én maradnék a realisztikus iránynál, persze lehetnek benne fantazy elemek.


-Valahogy olyasmit is érzek, hogy jó lenne, ha bárkit megölhetnék, akár Jarlt is, és a játék akkor megválasztana egy új Jarlt autómatikusan, vagy jönnének idővel "beköltözők", amit generál a játék, és jönnének létre új NPC-k amíg meg nem halnak valamiért.

-Lehetne börtönélet, ahelyett hogy csak letudsz feküdni aludni.

-Én főleg olyasmit szeretnék, hogy a játék motorja olyan legyen, akár mesterséges inteligencia bevonásával, hogy gyakorlatilag sosem ér véget, mert mindig keletkeznének küldetések, vagy akár a Jarlok háborúzhatnának egymással.


-Gladiátor aréna!!!! Oblivion legjobb lehetősége volt. Visszahoznám, kimondottan 1vs1 rendszerrel ugyan úgy, azzal a különbséggel, hogy ha bajnok leszel, kapnál időnként kihívókat. Most hagyjuk azt, hogy ott kilehet választani egy random enemy-t... Elakarom hinni, hogy nem ért véget. Generáljon random humanoid ellenfelet random értékekkel, így pontenciálisan bármikor megvan az esélye, hogy egy félisten kapok mint ellenél, de lehet olyan ellenfelem lesz akit puszta kézzel megverek.


Szerintem az a kulcs, hogy olyan játékmechanikára van szükség, amely eléri, hogy ne érjenek véget a Questek. Ha vég egy cég küldetéssor, akkor olyan üresnek érzel mindent. Itt jöhetne képbe akár a mesterséges intelligencia, ami összefüggéseiben elemezné hogy melyik karakternek milyen a hangulata az események után, és ez alapján változna. Az NPC-k motorja is lehetne részben mesterséges intelligencia. Persze tudom ez nyilván nem fog megvalósulni, de ha valaki ezt megoldja, az az évtized játéka lesz.

2023. nov. 5. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!