A Hogwarts Legacy szerintetek nem lett túl nehéz a célközönségéhez mérve?
Úgy képzelem el ezt a játékot, hogy nagyon vegyes a célközönsége más játékokkal összevetve. Én sem vagyok nagy játékos. Elég hosszú küldik vannak, amiben van grindolás, puzzle-ök, egy-két hosszabb dungeon és bossharc. A főbb küldik hangulata sem túl barátságos. Oké, van nehézség csúszkán könnyű mód, meg auto-target, de azt hiszem, nem ez az alapbeállítás. Szerintem van olyan, aki meg sem találja ezeket az opciókat, adhattak volna nekik egy önálló menüpontot.
Az zavar leginkább, hogy ha nem lineárisan viszed végig a játékot, ahogy azt ők megtervezték, akkor imbalanced lesz az egész. Az első Keepers' Trial főbossnak úgy mentem neki, hogy minimális ismeret a harci mechanizmusokról, egyetlen támadó skill, és kb. 3 HP poti maradt rá. A Crossed Wands 3 is elég rosszul skálázódik. Ajánlott szinten kb. egy helyben állnak, ráaggróznak a társadra, míg magasabb szinten vagy potiznod kell, vagy alaposabban is ismerned kell a játék harcrendszerét, és rendelkezned kell jó varázslatokkal. Most tartok a 2. Keepers' Trial főbossnál, és idegesítő, hogy most nem adott +5 potit a dungeon, nincsenek átkaim, szóval megint letolt gatyával kell nekimennem. Dungeonből kilépni se mindig lehet, mert azt hiszem, hogy nem csinál autom. mentést kezdés előtt.
A másik, ami zavar, hogy sok a dungeon, ami nem jelent túl nagy kihívást, cserébe felesleges időhúzás gyenge lootért cserébe.
Összességében, nálam kicsit megöli a kötetlenséget ez a sok kötelező dungeonözés. Ha bármikor félbe lehetne hagyni a dungeönöket (mert inkább csinálnál mást, vagy épp be kell szerezned hozzá valamit), akkor sokkal barátibb lenne a játék. Illetve az is jó lenne, ha minden küldihez oda lenne írva, hogy kb mennyi idő, és milyen nehézségű, mik az ajánlott előkövetelményei.
Szinte röhejesen könnyű normál fokozaton, a 10 éves unokahúgomnak csak azért vettük le könnyebbre, mert még sosem játszott Xbox kontrollerrel. Tíz óra elteltével már keni-vágja... :)
Az elképzelhető, hogy valahová túl korán és felkészületlenül mentél be (pl. Rookwood egy szóval sem említette, hogy a Trial alatt bossharcokat kell teljesítenem). De én kb. 15 óra játék után már állandóan 25 db Wiggenweld Potion-el mászkáltam, mert csak úgy szórta őket a játék, és nem fogyott el soha.
Köszi a válaszokat, tanulságosak voltak! Nem mondtam, hogy abszolút értelemben (=más játékokhoz képest) nehéz, de korábbi HP játékból nem emlékszem nehéz bossra. Igaz, nem játszottam minddel.
#4 HDD-ről elég fájdalmas játékélmény sokat teleportálni, úgyhogy csak akkor craftolok, ha épp útba esik. A cuccost és az állatokat gyűjtöm hozzá.
Igazából akkor az a fő tanulság, hogy potival brute-force megoldható minden helyzet, illetve hogy furán skálázódik a játék. Az unokahúgos történet megválaszolta a kérdésemet, bár az egy kissé más szcenárió. Én most vagyok lvl 26, és eddig szinte csak achievementeket gyűjtöttem, hogy ne kelljen ezzel foglalkozni, amikor már meguntam a játékot. YouTube vidik és kommentek alapján alacsony szinten le van nerfölve az összes ellenfél, aztán amikor megkapod az átkokat, akkor tovább egyszerűsödik a játék.
Azt gondoltam, hogy több ember tapasztalt hasonlót (pl. Youtube-on is találkoztam ezekkel), de simán lehet, hogy ez csak egy rétegprobléma. Lehet, hogy nálam is ez a 3 quest volt a tanulópénz, és később semmi zavaró problémám nem lesz a játékkal, ha nem veszem félvállról.
Bocs, hogy hosszan fogalmazok! Nem észt osztani jöttem a pár órányi játékidőmmel, hanem tényleg érdekelnek a tapasztalataitok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!