Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » HotWheels, Matchbox és egyéb...

HotWheels, Matchbox és egyéb diecast játékautógyűjtők. Ti hol szoktatok vadászni (Budapest és környéke), ahol viszonylag jó példányokra lehet bukkanni?

Figyelt kérdés

Ha nem féltitek a jó helyeiteket, akkor megoszthatjátok :D


Első sorban HotWheelsek érdekelnek, de egyébként a többi is jöhet :D (Matchbox, MiniGT, Majorette, Auto world, stb...) Méretben főleg az 1:64-esek.


Én még egészen újnak számítok az autók gyűjtésében, de amennyire kezdő vagyok, annyira vagyok lelkes. Viszont olyan problémám van, hogy Budapest belvárosában a helyeken, ahova szoktam járogatni sosem találok jókat.


Benne vagyok néhány magyar csoportba és így emberek olyan jókat találnak, amiket nem is láttam még (persze természetesen tudom, hogy nemrégiben adták ki őket, hiszen nézegetem a kiadási listákat, szóval nem ilyen régebbi darabokról van szó).

Én főleg a Müllerben találtam jót eddig, de onnan sem volt még olyan, hogy 2nél többel tértem volna ki. Pedig én tényleg gyakran járok kifejezetten HotWheelsokat vadászni. Sokszor hetekig nem jön új szállítmány, de van, amikor az orrom elé pakolják ki és elkeserítően bénák (ráadásul egyszerre maximum 20at raknak ki, abból legalább a harmada ugyanolyan).

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy ez nem Amerika, ahol akkora sorokat telepakolnak HWkkal meg minden autóval külön, mint nálunk egy egész üzlet, de azért reménykedem, hogy magyarországon nem ennyire szegényes a helyzet, hogy 20 hotwheels/üzlet és imádkozz a szerencsédért 3 hetente.


Hol érdemes vadászgatni? (Remélhetőleg oda, ahova elér a BKK "keze", mert hiába gyűjtök autókat, de igazim azért még nincs xD)


Ha megosztjátok velem(meg akik olvassák) az általatok ismert jó helyeket, akkor azt nagyon megköszönjük. :)



2023. febr. 15. 19:21
 1/1 anonim ***** válasza:

Én nem budapesti vagyok, hanem fehérvári, remélem, nem baj.