A Witcher 3 játékban van bármi következménye annak ha fosztogatom a civilek házát / értékeit ? Nekem kicsit gáznak tűnik de nem találtam sehol erre statisztikát vagy bármi
3
A Divinity: Original Sin 2-ben pl ami valakié, azt nem lehet csak úgy elvenni. Kagylókat gyűjthetsz, ha random találsz valami elhagyatottat, felveheted, a megölt ellenségek cuccait elveheted, de a táborban a sátraknál a cuccokat nem veheted el. De ha pl megölöd azt akié a cucc, akkor már minden probléma nélkül elveheted.
Akkor ez egy olyan dolog ami a régi 1. Witcher játék óta nem nagyon változott. Annyi hogy ott még a fentebb említett pirosnak jelzett tárgyelvétel és városőrség feature se volt bent. Bár számomra ez semmit se vett el az értékéből, nagyon jó és egyedi hangulata van annak a résznek is.
Még annyit hogy ezek szerepjátékok, tehát attól hogy elméletileg elveheted, a gyakorlatban még nem muszáj tolvaj karakternek lenni. Vagy mindent elvenni, akár gépiesen begyűjtve hogy eladhassa az ember, szerintem az sokat elvesz a hangulatból. És itt jön be a szerepjáték része, amikor a karakter szerint cselekszik a játékos, pl ha becsületes karaktert játszol, akkor nem veszel el a falusiaktól tárgyakat, ha morálisan szürkébb döntéseket hozol akkor pl csak indokolható esetben bizonyos személyektől, stb. Kicsit olyan mint pl régebbi rpg-nél ahol még nem volt survival mechanika, ugyanúgy sokan ettünk és aludtunk a karakterrel, az úgymond átlag napokat szimulálva. Megvan ennek is a varázsa, ha ilyen módon játssza az ember. Érdemes lehet megpróbálni.
6-os:
Én úgy játszom hogy a falusiaktól, ismerős karakterektől nem veszek el soha semmit.
Ha egy banditatábort vagy ellenséget megölök akkor ott nyugodt szívvel zsákmányolok mindent.
Amit írtál az alvással( witcherben meditáció) az igaz, vannak itt még mélységes, de én ezzel nem törődik. Akkor akár a kajálást is be lehetne ide sorolni, van a játékban kb 100 féle kaja, a kenyértől az almán át a csirkecombig minden, ha valaki nagyon úgy akar játszani tud pl változatosan étkezni is.
Vagy öltözködni időjárásnak megfelelően, más ruhát-páncélt felelni esőben-napsütésben-hóban....
Meg alapból viszem a játékot de nem használok ki mindent, nem célom a 100% os kimaxolás. Közbe gwintezek párat, közbe egy-egy kincsvadászatot megcsinálok, felfedezés a helyek egy részét, a kérdőjeleseket. De nekem nagyon szimpatikus ez hogy nincs semmi kényszer de rohadtul sok a lehetőség. Ha akarom készíttetek tárgyakat a mesterrel, ha akarom használom a játékban itt-ott megszerzettteket, merre azért mindig jön így vagy úg eg nagyobb szintű acél vagy ezüskard így avagy úgy.... szóval nekem ez tök jó hogy rohadtul sok a lehetőség de igazából nem nagyon van kényszer semmire úgy játszom ahogy akarok. Valahogy ezzel másabb ez a szerepeltek lényege mint mondjuk egy cyberpunk2077 vagy egy GTAV ?
Vagy mi a megfogalmazható különbség?
Mert mindegyik open world rengetek választható tartalommal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!