A gameplay streamerek nagy része miért ment át YouTube-ról Twitch-re, ha egyszer úgyis feltöltik YouTube-ra is a videókat?
Eredetileg jobbak voltak a feltételek a twitch-en, bizonyos feliratkozó után X százalékot vesz/von le a cég magának, a másik része ment a streamernek.
Jelenleg viszont a twitch eléggé rib**ckodik, talán 50e feliratkozó után már nem 30, hanem 50%-ot vonnak le kezelési költségként. Persze, ez csak a nagyobb népszerűségű streamereket érinti, de ahol egy streamer 5-8 másik embernek ad munkát (sminkes, kamerakezelő, fénybeállító stb) ezzel, nem biztos hogy benyeli az évi több millió/tízmillió Ft-os kiesést.
Felhasználó barátság tekintetében ha választanom kéne, twitch-re böknék, nincs ilyen hozzászólás tiltás (max chat korlátozás, pl feliratkozónak kell lenned a chathez), nincs ilyen "nem mutatjuk a negatív értékeléseket, mert..." meg egyéb baromságok.
Szempont lehetnek a fentiek is, de YouTube-on több/más embert tudnak elérni.
Aki Twitchen (vagy bármelyik más felületen) nem követi őket, annak YouTube-on is elérhetővé teszik, így hozzájuk is eljut, ezzel van YT nézettség is és reklámozzák is vele a másik platformot, hogy akinek az élő és kommentelés fontos, az oda is at tudjon szokni.
Podcastokat és más videókat is ugyanezért szoktak feltölteni YouTube-ra.
Engem pl a gaming nem érdekel, de podcastokat is szinte kizárólag YouTube-on hallgatok. A podcast papokat egyszerűen eszembe se jut elindítani. Ami YouTube-on nincs fent, azt sokkal ritkábban jut eszembe keresni is, hogy van-e belőle új, mert YT-n úgyis mindig van valami, amit nézhetek/hallgathatok helyette. Aki nem teszi fel YT-ra is, az kimarad…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!