Miért nem sebeznek a fegyverek valósághűen a játékokban?
Mármint tudom hogy nyilván teljesen valósághűre még nem tudják megcsinálni mert ahhoz be kellene lépni a játékba úgy mint a Mátrixban a "tüske" kábelt az agyba dugva. De arra gondolok hogy a fegyverek egyszerűen nevetségesen keveset sebeznek online multiplayer alatt. A legtöbbször én adom le az első lövést ami talál is sokszor fordul elő hogy sniper fegyverrel mellkason lövök valakit és a játék jelzi is a találat és nem hal meg mégsem csak a második vagy néha harmadik lövésre.(Pl ha pajzsa van). De hogy ne az legyen hogy biztos én játszom szarul: Sokszor van olyan hogy elkezdenek hátba lőni közelről gépkarabéllyal és még megfordulok és én lövöm le az ellenséget. Olyan mintha terminátorok rohangálnának a pályán, dobni kell rá egy gránátot meg közben kell szitává lőni és akkor talán meghal. A valóságban még egy lövedék álló mellényre maroklőfegyverből leadott lövés is rohadtul fáj és harcképtelenné tesz. Egy nagy kaliberű távcsöves fegyverből leadott lövés testre pedig biztos azonnali halált jelentene a valóságban akármi is lehet az emberen.
Magyarán ami szerintem az igazi problémát jelenti hogy javarészt kiveszi a játékból a valóságos taktikázásnak (és az általi győzelemnek a lehetőségét). A játék arra nevel hogy nem baj ha meglőnek mert majd te is lövöd közben az ellent és akinek előbb lemegy az "életcsik" az döglik meg a másik meg rohangál tovább a pályán. A valóságban a leg ritkább esetben van ilyen. Nem az van hogy majd fogy a kis életed ha már túl kevés van akkor visszadugod a képed a fedezék mögé és majd pár mp alatt meggyógyulsz aztán megint pár golyó eltalálhat. Nevetséges az egész. Szerintem sokkal élvezetesebb lenne ha a fegyvereknek tényleg a játékban érezhető ereje lenne mint a valóságban ahol akár egy golyó eltalál és neked annyi. Nem egyszer van olyan hogy berohanok egy szobába ahol valaki már vár rám és tüzet nyit rám, fröcsög a vérem de még ki tudok gyorsan rohanni a szobából mert nem tudom hol van, aztán pár mp múlva visszarohanok futásból guggolva csúszva és én lövöm le holott a valóságban már akkor halott lennék amikor először bementem. Szerintem ez így szánalmas mert csak a darálásról szól az egész és mindig az győz aki jobban tudja tartani a célkeresztet a másikon. Ami példákat mondtam azok pl a Warzone-ban tapasztaltam.
- Verdun
- Insurgency
- Arma
- Squad
rain bow six, Raven shield. általában egy lövéstől halsz. a Vegas már arcade
de újabb program: Cusima. nincs életcsík, nincsenek kiírt sebzés pontok. van egy katanád, amivel minden ellenfél egy vágás, szúrás. cserében te is ugyanígy meghalsz. vagyott az rdr2, mindenféle buff nélkül simán halsz egy fejlövéstől, de az npck is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!