Miért nem sebeznek a fegyverek valósághűen a játékokban?
Mármint tudom hogy nyilván teljesen valósághűre még nem tudják megcsinálni mert ahhoz be kellene lépni a játékba úgy mint a Mátrixban a "tüske" kábelt az agyba dugva. De arra gondolok hogy a fegyverek egyszerűen nevetségesen keveset sebeznek online multiplayer alatt. A legtöbbször én adom le az első lövést ami talál is sokszor fordul elő hogy sniper fegyverrel mellkason lövök valakit és a játék jelzi is a találat és nem hal meg mégsem csak a második vagy néha harmadik lövésre.(Pl ha pajzsa van). De hogy ne az legyen hogy biztos én játszom szarul: Sokszor van olyan hogy elkezdenek hátba lőni közelről gépkarabéllyal és még megfordulok és én lövöm le az ellenséget. Olyan mintha terminátorok rohangálnának a pályán, dobni kell rá egy gránátot meg közben kell szitává lőni és akkor talán meghal. A valóságban még egy lövedék álló mellényre maroklőfegyverből leadott lövés is rohadtul fáj és harcképtelenné tesz. Egy nagy kaliberű távcsöves fegyverből leadott lövés testre pedig biztos azonnali halált jelentene a valóságban akármi is lehet az emberen.
Magyarán ami szerintem az igazi problémát jelenti hogy javarészt kiveszi a játékból a valóságos taktikázásnak (és az általi győzelemnek a lehetőségét). A játék arra nevel hogy nem baj ha meglőnek mert majd te is lövöd közben az ellent és akinek előbb lemegy az "életcsik" az döglik meg a másik meg rohangál tovább a pályán. A valóságban a leg ritkább esetben van ilyen. Nem az van hogy majd fogy a kis életed ha már túl kevés van akkor visszadugod a képed a fedezék mögé és majd pár mp alatt meggyógyulsz aztán megint pár golyó eltalálhat. Nevetséges az egész. Szerintem sokkal élvezetesebb lenne ha a fegyvereknek tényleg a játékban érezhető ereje lenne mint a valóságban ahol akár egy golyó eltalál és neked annyi. Nem egyszer van olyan hogy berohanok egy szobába ahol valaki már vár rám és tüzet nyit rám, fröcsög a vérem de még ki tudok gyorsan rohanni a szobából mert nem tudom hol van, aztán pár mp múlva visszarohanok futásból guggolva csúszva és én lövöm le holott a valóságban már akkor halott lennék amikor először bementem. Szerintem ez így szánalmas mert csak a darálásról szól az egész és mindig az győz aki jobban tudja tartani a célkeresztet a másikon. Ami példákat mondtam azok pl a Warzone-ban tapasztaltam.
Ne keverd a szezont a fazonnal.
Ne az ilyen Fortnite, Apex meg hasonlo ARCADE!!!! stilusu jatekokbol indulj ki. Ott az a lenyeg hogy szorakoztato legyen.
Es lehet ujjat mondok, de van tobb jatek, tobbe-kevesbe szimulator szeru, ahol lehetoseg szerint torekednek a valosagra. Es ezek a jatekok is jokora jatekosbazissal rendelkeznek, szoval nem csak botokkal kellene jatszanod.
Ott van pl a Wot, amit rengetegen jatszanak, es koszonoviszonyban sincs a valodi tankokkal. Es ellenfele, a War thunder, amit sokan azert nem jatszanak mert realisztikusabb, es szerintuk a realizmus nem szorakoztato, mert nincs turelmuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!