Inkább egy rövid, de végig "pörgős" játékért vagy egy hosszú nyitott világú játékért fizettek szívesebben?
Nagyjából hasonló összeget melyikért fizettek szívesebben ebből a két lehetőségből? Általánosságban.
A rövid maximum 15 órát jelent, a másik 90+.
Nekem mindig is az open world gyüjtögetős játékok voltak a nyerők.
Szeretem ha birizgálja egy játék az agyamnak azon területeit, amik a gyűjtögetésért, a fejlesztésért, az egyre erősebbé válásért, a haladásért felelős. Imádok Lootolni és érezni ahogy a beleölt óráim megtérülnek és érzem a fejlődést.
Csak egy példával élve, mert most pont abban a helyzetben vagyok hogy tudok erről példát írni: Most játszottam végig a Darksiders 1. részét, és most kezdtem bele a Dying Light-ba. A Darksiderst 12 óra alatt vittem végig, ehhez nekem a naplóm szerint 2 és fél hónap kellett. Tehát ilyen nehezen tudtam rávenni magam arra hogy játszak. Szenvedtem is de meglett.
A Dying Light-ban jelenleg úgy vagyok hogy 2 nap után van ugyan ennyi órám :D És úgy hogy észre sem veszem.
Az előbbi játékkal játszok 2 órát és úgy érzem mintha 10 órája szenvednék vele, a Dying Light-al meg játszok együltömben 6 órát és úgy érzem mintha csak 2 lett volna talán.
De ez ugyan így igaz a Persona 5, AC Odyssey, Witcher, Cyberpunk 2077, Skyrim, Far Cry játékokra is. Ahol gyűjtögethetek, fejleszthetek ott jobban bele élem magam az egészbe, és az órák csak úgy mennek mintha sose lettek volna. Ellenben például a Psychonauts játékkal ami szintén Darksideres élmény volt nekem, rohadt hosszú időbe telt mire végigvittem és alig pár órás játék... Jó oké a Darksidersben és a Psychonautsban is megvannak a kis fejleszthetős részek, de aztért tudjuk hogy ez nem ugyan az.
Amúgy ugyan ilyen hatással vannak rám a különböző szimulátor játékok is, House flipper, Cooking Simulator, sorolhatnám. Ezekel úgy elvagyok hogy 1 napot végigjátszok úgy hogy 5 percnek tűnik. :D
#7: Tessék még egy 0%... :D
Próbáld ki a Persona 5-öt, vagy a Disco Elysiumot, nekem mindkettő felforgatta az RPG játékokról alkotott képemet.
A kérdésre is válaszolva: én is az olyan játékokat szeretem, amiben sok a tartalom és felfedezni való. Régebben is így volt, de 70-80 eurós játékárak mellett különösen megfontolandó, hogy mire adom ki a pénzem.
#8: a Disco Elysium terben van nálam is, jókat hallok róla.
De, hogy én is válaszoljak a saját kérdésemre.
Én a két lehetőség közül egyértelműen a rövid, de intenzív játékokat preferálom. Én főleg a történetért jászok egy játékkal, talán ezért is a kedvenceim a Life is Strange féle kalandjátékok. Én teljes árú jétékot elég ritkán veszek, de nem feltétlenül kell 60€-ra gondolni. Például én szívesebben adok ki 20€-t egy Hellblade-ért, mint egy AC Origins-ért. Számomra a nyitott világ negatívum, ezért is írtam ki a kérdést, hogy miért erőltetik ennyire a kiadók a nyitott világot, mikor ennyire unalmasak. De a válaszaitokból az jön le egyelőre, hogy csak én nem szeretem.
5-ös válaszoló ellenkezője vagyok, utálok gyűjtögetni és barkácsolni egy játékban, meg úgy mindent, ami kizökkenti a történetet.
A kedvenc térkép típusom a hosszabb terjedelmű játékoknál a félig nyitott világ. Nem tudom, hogy mi a hivatalos neve, de arra a megoldásra gondolok, mint, amit a The Witcher 1 és 2 (The Witcher 3-ban is utáltam a nagy térképet), Dagon age: Vérvonalak és 2 vagy a Mass effect trilógia használ. Van benne felfedezni való, de nem kell feleslegesen 10 perceket járkálni és nincs nagy hangsúly a loot-on és a craftoláson.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!