Melyik online játékkal érdemes játszani?
Call of Duty:Warzone
Rainbow Six:Siege
Battlefield 5





Sajna mindegyikben irgalmatlanul sok a csaló, hiába a sok "százezer csalót tiltottak ki" hír meg fogadkozás, hogy most már teljesen megszüntették a csalást. Aki játssza őket, és ért hozzá, az látja.
Tényleg, én elismerem, ha valaki jobb nálam (elég sok ilyen van), de mikor egy BF V meccs végén a legjobb játékosnak 115 killje van, a második legjobbnak meg 39, akkor azért engedtessék meg, hogy csalást szimatoljak.
A Warzone egész jó, de be kell látni, hogy ott már a minimálisnál is kevesebb esélye van egy átlagos játékosnak a végső győzelemre. Fanatikus vademberek tolják napi 8-12 órában a saját összeszokott csapatukkal, amikből minden meccsen akad 2-3. Ott van az Iron nevű streamer, aki több, mint 50%-os győzelmi aránnyal és 5756 db győzelemmel dicsekedhet- hogy lenne képes az ilyenek ellen bárki is felvenni a harcot? Van olyan barátom, aki az első évben 112 győzelmet halmozott fel, de az utóbbi fél évben már esélye sincs (pedig nem felejtett el játszani). Amúgy a Warzone nagyon jó játék, csak győzni ne akarjon benne az ember. :)
A Siege hasonlóképpen hardcore terep lett, bár a random miatt kb. 50%-át így is tudjuk hozni a csapatommal. Máskor meg fél perc alatt bedarálnak úgy, hogy egyet sem tudtunk lőni. Ez benne van a pakliban. Csak hát gyakran úgy érzem, hogy az eredménynek nem sok köze volt a játékosok tehetségének, inkább egy kivédhetetlen képesség, gadget vagy "jó időben jó helyen" momentum volt a kulcs. Ez egy ilyen játék. Ráadásul az újabb képességeknél és gadgeteknél folyamatosan az az érzésem, hogy ez nem kiegyensúlyozásként, hiánypótlásként került a játékba, kizárólag egymás szívatására.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!