Szerintetek nem unalmas a Days Gone?
Már másodjára fogok bele, mert egyszer már meguntam.
Elég jó kritikát kapott mindehol, de az erős kezdés után kb ugyan azt csinálom, motorozok, ide, oda, kifogy a benzin, keresek benzint, tankolok, tönkremegy a motor, keresek hozzá alkatrészt, megszerelem. Közben levágok pár fertőzöttet, megsebeznek, keresek kötszert.. és néha, néha iszonyatosan lassan folytatódik a történet. Megnéztem, kb 30 óra gameplay, szerintem ebből minimum 20 óra elmegy a fenti dolgok ismételgetésével egy State of decay-Last of Us hibrid világban.
Érdekelne a történet,mert jó, de szerintem iszonyatosan sok a játékban a szrakodás. :)
Egyszerűen nem szórakoztató a gameplay, mint mondjuk a
Last Of Us 2 nél.
De komolyan mondom még a
Death Strandingbe is gyorsabban halad az ember, kevesebb az időhúzás, vagy lehet az csak érdekesebb, egyedibb, magábaszippantóbb az egész.
Nektek bejött a Days Gone?
Szerintetek nincs túlértékelve?
#18: Na, végre, valaki! Már ezer éve mondom, hogy ezek az istenített sztorijátékok kizárólag a játékok között képesek labdába rúgni, egy jobb sorozatepizód is megeszi őket reggelire (komolyabb filmekről, vagy uram bocsá' könyvekről nem is szólva). A TLoU vagy a Quantic Dream játékok is ezerszer elpuffogtatott, hatásvadász klisékkel operálnak.
Nem bánom, legyen történet, de ne a játék legyen alárendelve a sztorinak, hanem fordítva! A Plague Tale kiváló példa erre: látszólag te irányítasz, de ha nem az út közepén haladsz, hanem szeretnél valami mást csinálni, a játék megbüntet. A cselekvés csak egy illúzió. Ennyi erővel interaktív film is lehetne.
Mindegyik játékban valamennyire kötve vagy, valamelyik e többé valamelyikben kevésbé.
A hozzád hasolnó emberek nem tudják beleélni magukat semmibe, mert nincs bennük érzelmi intelligencia (sem).
A Last of Us, vagy a Detroit minden idők legjobb játékai között van, globálisan, Pistike.
Gondolom PC-s vagy és csak sír a szád, hogy nállatok nincs nálatok Last of US (sem :D)
Egyébként Detroit meg Days Gone is van már nállatok.
Ja, tényleg, Last Of Us nincs :D
Menj, sírj anyunak hogy vegyen neked egy Ps-t hogy legyenek normális játékaid a Szrkraftokon kívül, és ne kelljen görnyedned a gép előtt :D
A topicot lezártam, köszönöm a változatos véleményeket, ami a Days Gonra irányult, úgy látszik ez is tényleg megosztó játék.
"Írtam hogy a játéktörténelemben nem volt még rá példa,de azt ügyesen nem másoltad be :D"
Nem ugyesen hagytam ki csak nem akartam annyit masolni, de úgy latszik nem jott le a mondanivalo. Ami az hogy mas jatek meg mashogy kezdodik, pl. az Uncharted-nal ahogy mondtam bortonben menekulsz a testvereddel es or lovik le.En is mondhatom hogy "Mondj olyan jatekot Ami igy kezdodik".
"Ha Te semmit se érzel az csak Téged minősít, hogy egy érzelmileg szegény ember vagy."
Mikor mondtam ezt??? Csak nem kellene ugy tenni mintha az a resz az elejen egy tortenelmileg nem latott esemeny lenne.
"sokak által istenített aakció, vagy az autós jelenet is, script."
Csak eppen ott el tudom donteni, hogy pl. mikor melyik autora ugrok es nem arra kell varjak hogy az emberek besetaljanak egy kapun.
Az Uncharted-ban a kuzdelmek 90%-ban ahogy mar leirtam teljesen iranyithato a csata.
A Plague Tale-nel hol van ennyi valtozatossag? Jon a sisakos or, azt savas lovedekkel es egy kovel olheted meg vagy ott hagyod. A sisak nelkuliek meghalnak sav nelkul. Ennyi. Drake meg tud loni allva, kapaszkodva, csuszva, a kotelrol es uszas kozben, lehet benne kezzel verekedni, van egy csomo fegyver. Nem is varom hogy a Plague Tale-ben Amicia egy akcio hos legyen, de akkor kellene helyetesiteni vmivel a lemaradasokat.
"De még a copy-paste identitásnélküli Days Gone is figyelmeztet, ha letérsz a misszió által engedélyezett útról, ennyit az open worldjéről."
Attol meg Open World marad, csak epp nem tudsz elsetalni a kuldetesbol, mondj egy Open world jatekot ahol lehet...A GTA-ban is csak akkor lehet szabadon teljesiteni a kuldetest ha a rendorok uldoznek.
#21 "A Plague Tale kiváló példa erre: látszólag te irányítasz, de ha nem az út közepén haladsz, hanem szeretnél valami mást csinálni, a játék megbüntet. A cselekvés csak egy illúzió."
hű, más is észrevette, ez a legnagyobb bajom vele. mindent egyféleképpen lehet megoldani, és csakis úgy ahogy a fejlesztők kitalálták
"#22: Szerencsére azt nem te döntöd el, hogy mikor van lezárva egy topic. A stílusod (Pistikézés, sértegetés, távkiértékelés) pedig egy óvodásnak is szégyenére válna."
Meg azt is megelolegezte nekem hogy engem nem hatott meg a Last of Us intro. Holott en csak arra hivtam fel a figyelmet hogy a jatek sok clishe-re epul. Viszont azt is odairtam hogy "a karakterek teszik nagyszeruve".
Vegig se olvassa hogy mit ir a masik, csak az o kis velemenye szamit.
Ízlések és pofonok inkább
Számomra a Days Gone egy remek játék
Nem tagadom tényleg vannak benne sablonos dolgok. De a története engem nagyon megfogott
Viszont a Death Strending meg számomra egy unalmas játék. Történet még talán el is ment de a játékmenet baromira unalmas volt a kisbaba meg egyenesen frusztrált
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!