Szerintetek nem unalmas a Days Gone?
Már másodjára fogok bele, mert egyszer már meguntam.
Elég jó kritikát kapott mindehol, de az erős kezdés után kb ugyan azt csinálom, motorozok, ide, oda, kifogy a benzin, keresek benzint, tankolok, tönkremegy a motor, keresek hozzá alkatrészt, megszerelem. Közben levágok pár fertőzöttet, megsebeznek, keresek kötszert.. és néha, néha iszonyatosan lassan folytatódik a történet. Megnéztem, kb 30 óra gameplay, szerintem ebből minimum 20 óra elmegy a fenti dolgok ismételgetésével egy State of decay-Last of Us hibrid világban.
Érdekelne a történet,mert jó, de szerintem iszonyatosan sok a játékban a szrakodás. :)
Egyszerűen nem szórakoztató a gameplay, mint mondjuk a
Last Of Us 2 nél.
De komolyan mondom még a
Death Strandingbe is gyorsabban halad az ember, kevesebb az időhúzás, vagy lehet az csak érdekesebb, egyedibb, magábaszippantóbb az egész.
Nektek bejött a Days Gone?
Szerintetek nincs túlértékelve?
"#7 nekem meg az Unchartedek qqqqrva unalmasak, az ugrabugra platformozás még izgis meg látványos de az állandó lövöldözések minden percben... -_-"
De annak az allando lovoldozesnek van melysege. Ugy mint a Last of us-nal, az Uncharted-nel is eleg valtozatos a csata.
Lehet loni allva, kapaszkodva, csuszva, a kotelrol es uszas kozben is, van egy csomo fegyver es az ellenfel AI mindent megtesz azert hogy ne egy fedezek mogul lovoldozz, folyamatosan jonnek a granatok es az ellenfelek tobb oldalrol is tudnak tamadni. Ugyanugy mint a Last of us-nal lehet lopakodni, mindenkit szetloni vagy kombinalni a kettot, az osszecsapasok 90%-ban.
Valamint minden csatater mashogy van kialalitva, ami segit a valtozatossagban.
Pont hogy a platforming ami unalmas mert nem nagyon lehet elhibazni semmit benne.
Az Uncharted számomra inkább szintén lerágott csont
Unalmasnak nem mondanám, csak egy sokadik Tomb Raider egy csávóval.
mert míg a Days Gone ba a kifogy a benzin, szerzel benzint, tankolsz, tönkremegy a motor, megnézed századjára az egy random autó motorháztető felnyitása jelenetet, majd a megszerzett ócskavassal(!) visszamész, és egy csavarkulccsal "megszereled" a motorod, megint motorozol egy kicsit, megint kifogy a benzin, megint tönkremegy a motor "gameplay", ideje alatt az Unchartedbe legalább halad a történet, bármennyire klisés az is.
Ez egy
State of decay-Last of Us copy.
A most elkezdett indie Plague Tale érdekesebb számomra.
"Ez egy
State of decay-Last of Us copy."
Ez egy kicsit fura azok utan hogy azt mondtad hogy az Uncharted egy Tomb Raider copy. Akkor a Last of us meg a State of Decay egy Resident Evil Copy. Zombis jatekokkal amugyugyis tele van a polc, kincs keresos jatekokbol azert nincs kozel sem annyi.
A Last of US ban ferőzöttek vannak, és nem a nyílt világú üresjárattól lett minden idők legjobb játéka, hanem a története, és annak megvalósítása miatt.
Az első, és a második részben is olyan drámai nyitány, életszagú világ van, mint semelyik hasonló játékban. Az első részben rögtön az elején Joelnek a karjaiban hal meg a lánya(!) Nem tudom ki írta hogy unalmas, de ehhez azért kell némi EQ hogy ne ásítozz.
Az emberek nagyrésze itt sírt.
Aztán ahogy Ellie vel alakul a viszonyuk, egymásra utaltságuk, arra sem volt még példa a
Last Of Us ig.
Aztán ahogy az első rész befejeződött, ahhoz fogható szintén nem volt még a játéktörténelemben.
A Második rész meg annyira nem egy műfaj a Days Gone al, mint
ahogyan a Resident Evilek sem.
Nem, a Last of Us külön műfaj.
De a Days Gone egy
State of Decay- Last of US copy.
A játék elején az érdektelen, agyatlan motoros a barátnőjét "veszíti el" egy fertőzött világban , (Last of Us)
Majd kezdödik a State Of Decay dögunalmas , időrabló, ismétlődő, fantáziátlan, ezerszer látott gyűjtögetése.
Meghintve néha néha egy kis
Last Of Us drámaisággal, de nem sikerül neki mert annyira bagatel ez a motorozós State Of Decay.
Motorozol, elromlik. Keresel ócskavasakat( :D ), megnézed századjára a motorháztető felnyitását, majd visszacammogsz a motorthoz, egy csavarkulccsal meg némi ócskavassal megszereled :D
Mennél tovább, de kifogy a benzin.
A játék bekényszerít egy fertőzöttekkel teli városrészbe, hogy kihozd a teli benzineskannát..visszacammogsz, tankolsz.. és ez a végtelen dögunalom ismétlődik. :D
Hát, majd egyszer ha lesz rá időm még nekifutok. Csak én sem casual vagyok, nyomom közben a Mortal 11 et, Overwatchot, Pubg-t, Red Dead Onlinet, ESO-t.
Nagyon megkell fognia egy single player game nek, és most ez a Plague tale megfogott, amúgy ajánlom, a kezdeti szimpla parittyázás után egy elég nyomasztó hangulata van, döbbenet, egyedi képi világgal.
Meg az Alien Isolation óta vártam már valami ilyesmire ahol főleg bújkàlni, trükközni kell. :)
Köszi a tippeket amúgy, valszeg én nyomok sok gamet hogy ez most nem fért bele :)
"Az első, és a második részben is olyan drámai nyitány, életszagú világ van, mint semelyik hasonló játékban. Az első részben rögtön az elején Joelnek a karjaiban hal meg a lánya(!)"
Ez egyszeru eszkoz arra hogy a nezovel megsajnaltassak Joel-t. Semmi egyedi nincs benne. A Last of us pont hogy agyon hasznalt klisekre epul es a komplex karakterek teszik nagyszeruve
En is tudom mondani, pl. az Uncharted-nel hogy "Mikor volt olyan hogy a foszereplo a testverevel egyutt probalt megszokni egy panamai bortonbol, de a testveret lelottek szokes kozben, ilyen drama videojatekban meg soha sem volt"
"Aztán ahogy Ellie vel alakul a viszonyuk, egymásra utaltságuk, arra sem volt még példa"
Lattad az "Up" cimu filmet. A Last of us elso resze ugyanaz csak zombikkal.
"De az indie Plague tale is érdekesebb, mondom, már vagy 5 órája nem ereszt, ennek is sikerült valami újdonságot felmutatnia"
En nem szeretem a Days Gone-t, de a Plague Tale-nel unalmasabb, scripteltebb jatekkal meg nem nagyon jatszottam. Emlekszem volt egy nagy darab lovag aki uldozott mert letertem a jatek altal megszabott utrol es hiaba hagytam le vagy kilometerekkel es bujtam el, valahogy minding megtalalt csak azert mert letertem a megszabott utrol.
Van az a kocsi tolos resz ahol lelonek egy ferfit aki velunk van, na mi utan ez megtortent menj le a lepcson es probalj azon az uton (nem a lepcson) visszamenni ahol a ferfi a kicsit tolta. A levego fog megakasztani mert annyira scriptelt es csak a lepcson mehetsz tovabb.
Az a jatek semmit gondolkodast nem enged, van egy ut es csak azon mehetsz vegig.
Írtam hogy a játéktörténelemben nem volt még rá példa,de azt ügyesen nem másoltad be :D
Ez nem trükk, hanem esemény, a történet része, mint a filmekben.
És egy érzelmileg gazdag ember átérzi, nézz youtube videókat róla hogyan reagálltak a gamerek ennél a résznél.
Ha Te semmit se érzel az csak Téged minősít, hogy egy érzelmileg szegény ember vagy.
Ami meg a scripteket illeti, hát az Uncharted 4 talán minden idök legscriptdltebb játéka.
A sokak által istenített aakció, vagy az autós jelenet is, script.
Vagy ne menjünk messzire:
Az elejét tudod úgy intézni hogy ne hajóbaleset legyen, hanem kimész egy partra? :D
A plague tale sem open world, cső játék, több millió társával együtt, csak ez egy felnőttesebb, drámaibb hangvitelű játék a bújlàlásra, trükközésre kihegyezve.
A Last of Usban is arra kell menni, amerre meglett álmodva.
De még a copy-paste identitásnélküli Days Gone is figyelmeztet, ha letérsz a misszió által engedélyezett útról, ennyit az open worldjéről.
A Plague Tale be csak ugyan úgy van mint az itt felsorolt jàtékokban, hogy a készítők által megàlmodott úton kell haladni.
Különbség annyi hogy ez nem egy időrabló dögunalom.
És ehhez is kell egy kis Eq.
De egyébként meg a Days Gone már az E3 on is egy századik zombis szr shooternek tűnt, mily érdekes, nem is ezt, haem a Last Of US 2 t várták az emberek.
Talán ha nem tologatják így a megjelenést, lehetett volna egy középszerű
Last of US - State of Decay klón.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!