Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Ha egy játék a karakterkreálás...

Ha egy játék a karakterkreálásnál nagy szabadságot ad, akkor inkább olyan karaktert csinálsz, ami hasonlít rád, vagy olyat aminek semmi köze sincs a kinézetedhez?

Figyelt kérdés

2021. dec. 31. 14:14
A kérdező szavazást indított:
Olyat, ami hasonlít rám (férfi vagyok)
Olyat, ami hasonlít rám (nő vagyok)
Teljesen eltérőt (férfi vagyok)
Teljesen eltérőt (nő vagyok)
Egyéb
25 szavazat
 1/6 anonim ***** válasza:
89%
Nem sokat szoktam játszani, de Skyrimben mindig férfi karaktereim voltak :D (Lány vagyok)
2021. dec. 31. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
88%

Kétféle játékos van.

Az első az, aki beleéli magát az adott karakterbe, tehát mintha ő lenne ott. Nagy általánosságban ezek a személyek szoktak magukhoz hasonló, vagy kifejezetten előnyösebben kinéző karaktereket készíteni.

A másik a felügyelő típus, tehát nem beleéli magát, hanem fentről irányít, megfigyel egy másik (jelen esetben kitalált) személyt/élőlényt.


Én személy szerint az utóbbiba tartozom és ott rohadjak meg ha egy jó 100+ órás RPG játékban egy szőrös férfi valagat kell lesnem egyfolytában. Akkor már inkább csinálok egy, az én szememnek tetsző/tűrhető női karaktert.

2021. dec. 31. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
88%

Ahogy 2. válaszoló is írta ez ember függő.


Nálam hogy férfi(rám hasonlító) vagy női karaktert csinálok elsősorban attól függ hogy az adott játékban van-e románc/házasságra lehetőség az npc/csapattársak vagy más játékosokkal.


Ha van, akkor férfi karaktert csinálok, DE nem feltétlent olyat ami rám hasonlít. Csak 1 rám hasonlító kritériumot tartók be mindig férfi karakterek esetében. Legyen majdnem 2m magas. xD Mivel én is majdnem annyi vagyok. Viszont pl szakállat sose választok, elég a valóságba szenvednem vele... xD


A második opció, ha nincs a játékban románc,házassági lehetőség akkor női karaktert csinálok. Itt pedig a lehető legközelebb eső lehetőségeket választom a zsáneremhez.


Illetve szeretek elszöszölni vele. Például a Black Desert Online-ban majdnem 9, igen KILENC órát öltem csak a karakterem testreszabására. Mivel ennyire szabad kezet adott ott a rendszer.

2021. dec. 31. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
83%
Változó, meg igazából attól függ, hogy mennyire mélyülök el benne. Ha tényleges karaktert csinálok (saját háttértörténettel, értékekkel, miegyéb), akkor jellemzően egy teljesen fiktív kinézetet kreálok hozzá, amely illik az általam kitalált háttérhez. Ha lightosabb a téma, akkor sokszor vagy a saját, vagy egy "amihez épp kedvem van" mintára formálom.
2022. jan. 1. 05:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Látom megjöttek a lepontozó csicskák is... :D
2022. jan. 1. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Hát, legutóbb a Mass Effect Andromedában sikerült egy qva jó csávót összedobjak magamnak, de akkor tényleg nagyon sokat elszöszöltem a karakterépítésen. Amúgy nem szoktam rá ennyi időt áldozni. Ha női karakterrel vagyok, akkor nem teljesen magamra mintázom, hanem aki szívesen lennék, legalábbis stílusban pl. Fallout-nál a punk irányzathoz fordultam. Egyébként, ha élvezetes a story és az atmoszféra, akkor így is-úgy is bele tudom élni magamat. Bár jelenleg csak olyan rpg-kel játszok, ahol adott a karakter- de ahogy írtam, ez sem okoz gondot, nem megy a játékélmény rovására.
2022. jan. 2. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!