Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A diablo 2-ben, az assassinhoz...

A diablo 2-ben, az assassinhoz milyen gyors fejlődésü build-ot javasoltok? Illetve mit jelent az, hogy build?

Figyelt kérdés
Totál kezdő vagyok, nem tudok semmit.

2021. dec. 6. 17:20
 1/7 anonim ***** válasza:

Build: ahogy felskillezed a karakteredet (több karakternek több féle buildje van) pl van fire sorc, lighting, cold, hibrid... paladin: hammer, smither, zeal... barbar: whirlwind

Keress rá youtuben, és válaszd azt amelyik tetszik. (assassin builds diablo2)

2021. dec. 6. 17:29
 2/7 anonim ***** válasza:

Ha totál kezdő vagy, inkább csak játsszál, ismerkedj a játékkal. Amikor már nagyjából képben leszel, mi merre hány méter, akkor gondolkodj speed buildekben és tryhardolásban:)

Assának amúgy trap vagy dragon talon, amik gyorsak, burst of speed skillel bőségesen megtámogatva. Mivel kezdő vagy, gear meg ami esik, mert nyilván nincs félrerakva pár értelmes low lvl itemed.

[link]

2021. dec. 8. 06:31
 3/7 A kérdező kommentje:
Kösz a segitséget. Átvittem normálban. De nightmare-ben már nem tudnám átvinni. Trap talont használtam, abból is a tűz tipust. De használtam villámot, meg jeget is.
2022. febr. 16. 21:32
 4/7 A kérdező kommentje:
A jeget a Spirit rock bone shild-del(csont pajzs), és a breast plate of frost shield-del(páncél) használtam. A villámot pedig a static yew wand of lightning(varázs pálca)-val.
2022. febr. 16. 21:42
 5/7 A kérdező kommentje:
A varázs pálca drága volt, de megérte. Még a The jade than do kris(kard/tőr) -t tudom ajánlani. Egy részt kifejezetten Assassinak készült, más részt 180 poison damage over 4 second-ja van, és 106 to attack rating.
2022. febr. 16. 21:52
 6/7 A kérdező kommentje: