A linearis vagy open world jellegu jatekokat szeretitek jobban es miert?
Alapvetően az open world-öt mondanám de az is mérsékeltem. RPG-g, looter shooterek, meg társaik jöhetnek bármikor.
Viszont komplecionista vagyok szóval ha olyan open world játékról van szó amit reálisan ki lehet 100%-olni akkor annak élvezhetőnek kell lennie. Az AC szériát nagyon szeretem de sokszor idegesítő gyűjtögetni mert lassú a közlekedés, és túl nagy a map. Ellenben pl. a Far Cry 5-ben örömmel csinálok meg minden random kis activityt.
Nehéz megmondani, mert mindkettőből lehet kifogni nagyon izgalmas, és nagyon unalmas darabokat is.
Open worldből számomra eddig a Witcher 1, 3 és RDR2 viszi a pálmát, az Assassin's Creed 2 és a Black Flag, még esetleg a Fallout 3, ami lekötött. Viszont a Borderlands több újrakezdés után se szippantott be, hiába a jó kritikák. De ugyanígy vagyok az AC-kkel is, vagy a Far Cry-al az 5. rész óta.
Lineáris játékokból Half Life 1, 2 és annak epizódjai, a Black Mesa, ezeket szinte évente előveszem és legalább egyszer kipörgetem. Wolfenstein, Metro sorozat, Halo 1-3, Dead Space, BioShock, FEAR, Dishonored, Deus Ex (bár ez a kettő open world-szerű, szerintem inkább lineáris), Spec Ops: The Line, ezeket is szerettem.
Ezzel a lináris kifejezéssel az a baj, hogy olyan játékokra is lehet mondani, amik open world emelekkel vannak tele (pl. Mass Effect). Szerintem az open world játékok élettartam jobb, mint egy lineáris játéknak.
Nekem az AC nagyon nem jon be.
A Read Dead 2-nel bar a sztori a karakterek es a dialogusok kitunoek, valamint a jatek elkepesztoen nez ki, megis unalmas tud lenni a sok lassu lovacskazas szinte minden kuldetesen. Sokszor olyan kitott egy misszio hogy ha 5 meterrel letersz az utrol letilt es nem nagyon sokszor nem enged teret sajat modszer bevetesere. Valamint a Rockstar finomithatna az iranyitason is mert nem csoda hogy epuleteken belul a karakterunk magatol fordul a lepcsokon stb. mivel az iranyitas tul nehezkes
Én nem tudok betelni az open world játékokkal. Nem vagyok mai gyerek, a C64-el kezdtem, és már akkoriban is arról álmodoztam, hogy milyen jó lenne egy 3D-ben lemodellezett világ, ahol oda megyek és azt csinálok, amit akarok. Volt egy pár próbálkozás, de azok többnyire eléggé primitívek és korlátozottak voltak. Aztán 2001-ben megjelent a GTA III, ami egy boltban kipróbálva akkora hatással volt rám, hogy hazaérve eladtam a motoromat, a gitáromat és az erősítőmet, hogy még aznap vehessek egy Playstation 2-t és egy GTA III-at hozzá. Azóta nem is tudom megunni az open world játékokat, gyakorlatilag az összest 100%-ra pörgettem ki.
De azért azokat is megértem, akik zártabb pályákra és szorosabb történetvezetésre vágynak. Szerencsére elképesztő mennyiségű cím jelenik meg mindegyik stílusból (bármennyire is állítják az ellenkezőjét az idióták).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!