Rajtam kívül van még itt valaki akinek nem fizeti ki a lottoland a nyereményét? Múlt hónap 20-ig rendesen fizetett, de sajnos onnantól kezdve már nem jön utalás tőlük! Ügyfélszolgálat csak folyamatosan hiteget!Eddig hárman vagyunk ebben a cipőben!
Én már körülbelül két hete beküldtem a bankszámla kivonatot! Nekem is írta, hogy a bankom nem fogadta az utalást!
Válasz By E-mail (2021.06.25. 13:58)
Kedves Gábor,
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Sajnos a tőlünk független banki adminisztrációs folyamatok jelenleg a megszokottnál tovább tartanak, pénzügyi osztályunk igyekszik mielőbb megoldani a helyzetet.
Múlt hét kedden újraindítottuk az utalást, illetve jóváírtunk 3000 Ft bónuszt játékos számláján, erről emailben kapott értesítést. Sajnos az az utalás is visszakerült hozzánk, az okok még tisztázatlanok, azóta újra kiutaltuk az összeget és nagyon bízunk benne, hogy az el is jut bankszámlájára.
Biztosíthatom, hogy mindent elkövetünk annak érdekében, hogy játékosaink megkapják jogos nyereményeiket.
Köszönjük megértését és türelmét!
Ha további segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal a jövőben is.
Üdvözlettel,
Péter
Lottoland Ügyfélszolgála
Sziasztok!
Ki milyen banknál van?Én otp -s vagyok.Már arra is gondoltam nem e a bankkal van baj.Nekünk is több mint egy hónapja semmi.Illetve a nagyobb nyeremény amit lassan ket hete nyertem semmi.Régóta játszok minden második munkanap rajta volt a számlámon az összeg.Nem tudom mi lehet velük
Szia!
Én a Takaréknál vagyok! Eddig nekem is két munkanap alatt mindíg rajta volt a számlán, múlt hónapig! Azóta nincs utalás!
Akkor már öten vagyunk! :(
Valaki kap utalást jelezze itt legyetek szívesek én is azt fogom tenni! Mert akkor a többiek is reménykedhetnek!
Neked is ez a sablon szöveg jön az ügyfél szolgálattól amit fel raktunk ide az előző hozzászólásokban? Lassan csoportot alakíthatunk a ki nem fizetett Lottoland nyertesek csoportját! :(
Hát még mindig semmi 😒Egyébként nekem is olyan hihetetlennek tűnik,hogy nem fogjuk látni a pénzünket.
Hatalmas cég és tényleg mindig utaltak úgy ahogy kellett.
Sziasztok!
Élő ügyfélszolgálat nekem sincs még! Pénteki levelemre se válaszoltak még, ma is írtam nekik, hogy a megbízási azonosítót küldjék, egyenlőre semmi válasz!
Promociós üzenetek jönnek folyamatosan, hogy fizessek be ilyen meg olyan akció van! A befizetési része működik az pár másodperc alatt megjelenik a számlán! Ott nincs banki hiba érdekes módon!
Igen nekem is felfoghatatlan, akármennyit is nyertünk közösen össze adva az bagatel egy ekkora cégnek! Mondjuk kíváncsi lennék, hogy egyáltalán valakinek fizetett-e ebben a hónapban!
Sajnos most már nagyon válasz sem érkezik az ügyfél szolgálattól mióta írtam, hogy az átutalásról küldje a megbízási azonosítót!
Szerintem erre nincs mit válaszoljon mert nem tud olyat küldeni! Én most már úgy vagyok vele, hogy ha a héten nem jön meg az utalás akkor megkérdezek egy ügyvédet, hogy akkor most mit lehet csinálni! Tartok tőle, hogy nem sokat fog tudni ő sem csinálni! Először írta az ügyfél szolgálat, hogy öt nap, utána 10 nap, utána küldjem a bank számla kivonatot, utána már csak, hogy türelem,most meg, hogy neki kellene küldje a megbízási azonosítót inkább nem ír semmit! Nem akarom most már elhinni, hogyha valami probléma lenne a banki utalással több mint egy hónap alatt nem tudták volna elrendezni ha tényleg akarták volna! Szerintem ezek nem akarnak és nem is fognak fizetni!
Ne legyen igazam!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!