Miért olyan bugos a Cyberpunk 2077 még mindig az alap ps4 en, mikor elvileg arra (meg Xbox One ra) kezdték el fejleszteni 2013 ban?
Most megjött ez a 1.23 as patch, egy óra játék alatt ugyanannyi bugba futottam bele mint ezelőtt. A kocsim a levegőbe lebegett mikor kijöttem egy bárból, nem mindig töltődik be a textúra, így olyan mintha ps2 es fejekkel beszélnél, és már egy falon is átmentem :D
Oké hogy kijött már közbe a ps5, meg az rtx, de szerintem nem kellett volna így leszrni a sima ps4 tulajokat.
Meg, ott van példának a Watch Dogs 2, sima ps4 en is gyönyörű, tele vannak emberekkel az utcák, beszélgetnek, burjánzik a növényzet, szóval szebb mint a Cyberpunk 2077. De ha open world nél maradunk a Days Gone is szebb. Sőt, meg merem kockáztatni hogy még az anno agyon ócsárolt Mafia 3 is jobban fut, kevesebb benne a bug.
Szóval mi van ezzel a játékkal? (amit így is imádok),
A neonfények zabálják a ramot? , vagy mi ebben az amitől ennyi bug van benne. Ha jobban belegondolok 37 év alatt nem nagyon láttam ettől bugosabb játékot.
De tekintve hogy pl a Watch Dogs 1 után 2 évvel kiadták a 2-t, ami szerintem ma napig jobban fut mint a Cyberpunk 2077, őszintén nem értem hogy lehetett ezt ilyen hitványul elkészíteni.
Gyakorlatilag járókelők is alig vannak a játékban, ha megállsz az úton, láthatod hogy a távolabb lévő autók csak úgy eltűnnek a forgalomból a semmibe.
A harc:
Ps4 en ez az egyetlen játék amivel találkoztam hogy beszaggatna.
Szóval csak belesztak a ps4 es verzióba menet közben, vagy hogy sikerült ezt így összehozni?
Nem fikázom, imádom így is, van már egy csomó bug képem, komplett galériám van már, ma csináltam egy krvajót ahogy felmászok a lebegő autóm tetejére és bepózoltam fotómódban. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!