A Control c. játék szerintetek nincs túlpontozva?
Én őszintén szólva valami legalább Silent Hillesen' követhető, logikus szürreális-bizarr atmoszférára számítottam, de valahogy úgy éreztem végig hogy az egész egy ray tracing tech demo, amibe beleduzzogtak valami történetszerűséget, de mintha az egész játék egy túltolt
shooter-fénykavalkád lenne, valami hihetetlen nagy misztikumként tálalva.
Nem tudom, nekem a Silent hill 1 is szürreálisabb, misztikusabb.. És a története is kidolgozottabb.
Kicsit olyan mint mikor bejött a Max Payne, és mindenki elvolt ájulva a bullet time tól. De ott legalább kaptunk egy érthető bosszúsztorit is, amiben nem kell 5 percenként azon agyalni merre tovább..
Megtudom különböztetni, a szürreális történet miatt hoztam azt fel példakét.
Ha nem tudsz értelmezni egy kérdést, nem az én hibám. :)
Mondhattam volna a házon belüli Alan Wake et is, annak is jobb a története a látvány mellett..
De ha számodra a Control története kielégítő..
Hát.. Ok. :D
De, túllett, a legtöbb tesztnél is elintézik annyival hogy
"itt nem a történet a lényeg", mert nem értik. :D
Igazából pl az InFamous Second Son ba is tudtál tárgyakat mozgatni, lebegni, stb, ráadásul open worldben, és a története is érthetőbb, kidolgozottabb, ja, és még mindig szép játék.
Több munka van benne.
A Controlban történetet keresned annyi értelme van, mintha pornóban keresnéd a sztori logikusságait.
Itt valóban az RTX bemutatása volt a cél,ennyi.
Szerintem is túl fényes minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!