Ezzel mit csináljak?
Találtam egy ilyen JavaScriptet. Ebben mit hogy kell kitölteni, hogy tudjak a készülő játékomban menteni?
A script:
var player = {
name:"",
level:0,
gold: 190,// CHANGE BACK TO 0 AFTER TESTING
artifact: 0,
weaponId:0,
weaponLevel:0,
spellId:0,
spellLevel:0,
goldPerClick:5,
goldPerSec:0,
currentTrainer:0,
};
SAVE STATE
/* SETUP A SAVE STATE */
function save() {
// TRY TO SAVE THE GAME
try {
localStorage.setItem('copperSave',JSON.stringify(player));
}catch(err) {
console.log('Cannot access localStorage - browser may be old or storage may be corrupt')
}
console.log('Game saved successfully');
}// FUNCTION: SAVE GAME
LOAD STATE
/* LOAD PREVIOUS game */
function loadGame() {
var gameLoad = JSON.parse(localStorage.getItem("copperSave"));
player= gameLoad.player;
console.log(player); // this shows the starting vars NOT the saved var from getItem!
}
SOME MISC VARS TO HELP DEBUG
initGame();
var answer = confirm('Continue from previous saves?\nWarning, "Cancel" creates a new game wiping previous saves');
if ( answer ) {
loadGame();
}
console.log('here after load query');
// GAME LOOP FOLLOWS BELOW....





Nyilván igazítanod kell a játékodhoz, hogy a megfelelő paramétereket mentse, illetve töltse vissza.
Ez a módszer a kliens böngésző localStorage-ét használja a tároláshoz, ami azt jelenti, hogy nincs login/logout, a mentés mindig az adott böngészőhöz tartozik. Ez azzal jár, hogy a böngésző újratelepítésnél elvesznek a mentések.
A készülő játékodban a 'save', 'loadGame' és egyéb függvényeket a megfelelő helyen kell meghívnod és használnod. Ha értesz a javascripthez, ez evidens.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!