Skyrim Nem égnek el a sárkányok és nem kapom meg a lelküket?
Sziasztok. A játék egy tört verzióját használom a Skyrim legendari edition-t.
A problémám ott van hogy akár hányszor leölök egy sárkányt az megdöglik de nem válik csontá és nem adja oda a lelkét. Ez azért probléma mert 2 fő küldetés is erre épül.(de ha nem lene fontos akkor is rohadt zavaró)
Már 2 napja bújom a külömböző weboldalakat de akár milyen patch-et telepítek nem történik változás Próbáltam a nexus mod managert, Loot-ot, TES5Edit-t(bár az utóbbit nem tudom jól használtam e?!)
Ebben kérném a segítségeteket.
Pc konfig:intel core i7-7820x cpu 3600ghz
Gainward GTX1080 Ti 11GB GDDR5 Phoenix gpu
ASRock X299 Extreme4 alaplap
16gb ram
A válaszoket előre is köszönöm!
A tört játéknak semmi köze ehhez drága #1-es. Nekem is úgy van meg és tökéletesen mükődik.
Kérdező: A modok jó sorrendben állnak? Nincs olyan ami másikkal inkompatibilis, vagy netán a special edition-hoz való? Esetleg sárkányokat érintő modokat használsz? SKSE-vel futtatod vagy naturba? fnis-t használod(ha olyan modkat is használsz amihez kell)?
"A tört játéknak semmi köze ehhez drága #1-es. Nekem is úgy van meg és tökéletesen mükődik."
Pedig általában nagyon is sok köze van hozzá. Az, hogy néha ki lehet fogni olyanokat is amik rendesen működnek, csak szerencse kérdése.
Általában ami bug van a törtben az az eredetiben is benne van. Szóval ezen kár filozofálni.
Sőt néha még épp a tört fut jobban mint az eredeti(lásd GTA SA).
Viszont skyrim esetében ez most konkrétan a modok hibája lesz. Morrohun fórumán olvastam hogy sokaknak volt ez a gond. Ezt pedig a nem megfelelő mod sorrend okozta, illetve ha netán olyan modot raktak fel ami a sárkányokat/kiáltásokat befolyásolta.
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HeartFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Patch.esm
HighRes TexturePack01.esm
HighRes TexturePack02.esm
HighRes TexturePack03.esm
SkyUI.esm
Ezek vannak ebben a sorrendben.
Skse-vel futtatom és nem tudom mi az "fnis"
4# esetleg be tudnád küldeni a linket a Morrohun fórum ról ha még tudod merre van. Elolvasgatnám azt is.
#4 vagyok. Sajnos nem tudom belinkelni, mivel évekkel ezelőtt olvastam, csak emlékszem rá hogy nem 1 ember írta.
Ellenben 1 ilyet tudok adni: [link]
Ez a mod fix-álja ezt a bugot amit a legendary patch okoz. Habár nekem nem volt rá szükségem anno.
Az az Update.esm meg mi? Nekem ilyen nem volt anno a listámon. Legendary Edition-t használod? Mármint egy az egyben telepítő/zip-be szedted le, vagy az alapjátékot és külön külön a dlc-ket hozzá?
A mod sorrend pedig jó. Megnéztem én listámat amit anno lementettem késöbbi játék esetére és azon is így vannak az első képemen(kép formájában mentettm a listám).
Ez a verzió dlc vel eggyütt telepíthető nem kellett külön dlc-t telepíteni
a magyarítás volt az amit utólag telepítettem. de régebbenez a verzió kifogástalanul müködött. csak most hogy megint el akartam kezdeni vele gamelni felmerült ez a bug. de azóta van fent a gépen és nem tudom mi okozza.
Olcsó (ingyen) húsnak bizony sokszor híg a leve.
Régen én is állandóan szenvedtem a torrentes játékokkal, mióta Steamen veszem őket, ha van is valami hiba bennük, az viszonylag gyorsan updatere szokott kerülni.
Az Unofficial Skyrim Patch viszonylag elavult. Ezt ahhoz a verzióhoz csinálták, amikor még nem volt Legendary Edition, hanem a DLC-ket külön lehetett megvenni. Akkoriban mod nélkül úgy lehetett fixálni ezt a hibát, hogy a Launcher-ben kikapcsoltam a DLC-ket, megcsináltam a küldit, aztán visszakapcsoltam. De azóta bármilyen mod nélkül az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch megoldja a gondot.
Ezt rakd fel a sima Unofficial Skyrim Patch helyett, és működni fog szerintem.
Egy kis gyorstalpaló egyébként a modokról:
A modok időnként a plugin-on (többnyire esp vagy esl, nagyobb modoknál esm, az a fájl, ami megmondja a játéknak, hogy miként működjön, hogyan kezelje a többi fájlt) kívül tartalmaznak textúrákat, hangokat, 3D modelleket, és minden mást. Ezek néha teljesen különálló, az eredeti fájloktól eltérő dolgok. Ilyenkor ezeket bsa fájlokba tömörítik (mint a zip vagy a rar, csak ezt a Bethesda használja, és a játék is ezt kezeli), így könnyebb kezelni. Mivel minden fájl egyedi, és megfér egymás mellett. Ha viszont ezek a fájlok felülírják az eredeti fájlokat (pl. szebb textúrák), akkor már nem lehet bsa-ként felrakni, mert a játék nem fogja tudni, hogy melyiket töltse be. A játék ugyanis mindig a loose fájlokat részesíti előnyben, azaz a különálló fájlokat, amik nincsenek tömörítve. Ilyenek a silversword.dds(textúra fájl, gyakorlatilag egy kép) vagy a silversword.nif(3D modell). Tehát ha egy konkrét fájlt akarsz felülírni moddal, amit a Windows fájlkezelőjében is szabadon látsz, akkor ezt a loose fájlos módszert kell alkalmaznod. Ezt 1-2 mod esetében megteheted úgy is, hogy kicsomagolod mondjuk Winrar-ral a zip-et vagy rar-t, amit letöltesz, és simán bemásolod a játék Data mappájába. Több mod esetén viszont előfordul, hogy több mod is ugyanazt a fájlt módosítja, így előbb vagy utóbb katyvasz lesz belőle, mert nem tudod, hogy mit írtál felül, és mit nem, illetve hogy jó sorrendben telepítettél-e mindent. Ebben segít a Nexus Mod Manager, ami telepítéskor rendszerezi a modokat, és regisztrálja, hogy az adott fájlt hányszor írták felül, és milyen sorrendben. Így amikor pl. letörölsz egy modot, az visszaállítja az előző verzióját a fájlnak. Nem törli a moddal együtt.
A Loot célja, hogy felismeri (amennyiben elég elterjedt) a legtöbb modot, és aszerint állítja őket sorba, ahogy esetleg egymásra épülnek. Kijelzi, ha két mod nem kompatibilis egymással, vagy ha van hozzájuk egy patch, amit még nem telepítettél, és szól akkor is, ha a mod elavult, és van frisebb verziója. Időnként persze a Loot is "téved", de csak nagyon nagy számú és összetettebb modoknál. Alap patch-eknél jó az a sorrend, amit ajánl, de nagyon igazából nem is indokolt a használata, mivel az alap modoknál még nem nagyon van átfedés, így a sorrendjük is kb. mindegy.
A TES5Edit egy olyan program, amit modderek használnak. Az én szótáramban az a modder, aki modot készít vagy egy már meglévőt módosíti. Tehát aki letölt egy modot és telepíti, az nem modder. Vagyis erre a kis programra neked nincs még szükséged. Majd később lesz esetleg, ha megunod az alap Skyrim-et, és mindenfélével fel akarod dobni.
Az SKSE egy script extender. Egy script alatt parancsok tömkelegét értjük. Az SKSE plusz lehetőségeket ad a játékhoz, ami lehetővé teszi, hogy mindenféle modot használj. SKSE nélkül nem működik minden mod, ezért volt meglőve sok játékos a Special Edition megjelenésekor, mert a kedvenceik nem mentek az új játékkal.
A FNIS egy olyan mod, ami lehetővé teszi új animációk regisztrálását és használatát a játékban. Pl. újfajta mozdulatok a karddal, stb. A modlistád alapján erre most még nincs szükséged.
Egyébként megnéztem én is a sorrendet, szóval azzal nincs gond. Az Update.esm-nek is ott kell lennie. Gondolom a 7-es válaszolónak elkerülte a figyelmét, vagy csak az ő idejében még nem volt ott. De annak biztosan ott kell lennie, szóval ne aggódj amiatt. Mint mondtam, az Unofficial Patch-et cseréld le a Legendary Edition-ös verzióra. Ha meg még ezzel sem megy, akkor amit mondtam, hogy kapcsold ki a DLC-ket addig. Az tuti megoldja. Amir egyébként még nem jöttem rá a kérdésedből, hogy magyarítást használsz-e. Ha igen, akkor azt inkább hanyagold. Nem biztos, hogy teljesen naprakész, és előbb vagy utóbb úgyis angol lesz a fél játék a modok miatt. Ugyanis vannak olyan bejegyzések a modokban, amik tartalmilag nem változtatnak semmit, viszont létrejön egy amolyan override bejegyzés. Csak egy random példa, amit rögtönözve kitalálok: Ha mondjuk a játékban van egy kard, aminek a neve "Szent Kard". Te felrakod a magyarítást, így azt te "Szent Kard"-ként fogod látni. Ha viszont egy modder angol nyelvű játékkal megnyitja ennek a kardnak a bejegyzését, akkor a program (Creation Kit) csinál róla egy másolatot, amit az eredeti helyett fog betölteni, ha a modder nem törli a mod publikálásakor. Tehát a modder nem változtatott semmit, csak otthagyta, viszont ez nálad azt eredményezi majd, hogy a kard neve "Sacred Sword" lesz, és a leírása is angolra vált. Ami ugyebár nem tűnne fel, ha te is alapból angolul játszanál, viszont a magyarítást teljesen szét fogja barmolni.
Remélem, hogy tudtam segíteni. :)
Egyébként mondok még egy példát arra, amikor a tört játék jobban fut: Way of the Samurai 4. Felraktam a törtet, játszottam vele, megtetszett. Úgy döntöttem, hogy megveszem, mert amit imádok, azt mindig megveszem, és amikor felraktam, rájöttem, hogy nem tudok kirakni teljesképernyőbe. A vége az lett, hogy felülírtam az exe-t a törttel, és ment faxán. Szóval ennyit erről. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!