Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Egy kis segítségre lenne...

Egy kis segítségre lenne szükségem az Assasin Creed Valhalla játékkal kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Megvásároltuk a pc változatot de nem indult el normálisan, akadozott és úgy láttuk az interneten hogy újrakell rakni a játékot ezért letöröltük. Most viszont a kódot nem engedi mégegyszer használni. Mit kéne hogy csináljunk? Köszönöm előre is a segítséget

2020. nov. 20. 16:02
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
0%
Mindenki erről a játékról beszél?
2020. nov. 20. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
52%

Ha akadozott valószínűleg újratelepítés után is fog.

Gép adatait le tudnád esetleg írni?

2020. nov. 20. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
100%

Előző vagyok

Nem kérte a játék hogy a Uplayt töltsd le és regisztrálj? Mert szerintem kellett volna és ott ha a könyvtárba van a játék akkor nem kell megegyszer beírni a kódot.

2020. nov. 20. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
100%
A játékot csak egyszer kell és lehet aktiválni, utána az Uplay fiókodhoz kerül hozzáadásra. Innen bejelentkezés után már korlátlanul újratelepítheted, nem kell többször aktiválni, csak a könyvtárban megkeresni a játékot és a telepítést elindítani. Ha lemezről telepítetted, arra sincs szükség többet, és többször nem is kell lemezről indítani a telepítést (az lehet kéri még az aktiválást).
2020. nov. 20. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 A kérdező kommentje:
A könyvtárban sincs mert ez egészet töröltük és nem tudjuk hogyan kell újra telepíteni. Olyan fájlok maradtak a játékból amik nem törlődtek ki.
2020. nov. 20. 20:51
 6/22 anonim ***** válasza:
100%
A könyvtár itt nem a Windows-ra értendő, hanem az Uplay kliensre, ott is egy könyvtárban gyűjti az aktivált játékokat, és onnan indítható el a telepítés.
2020. nov. 20. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 A kérdező kommentje:
Igen azt tudom mert van olyan fiókunk és onnan is törlődött.
2020. nov. 20. 20:55
 8/22 anonim ***** válasza:
100%
Ugyanabba az Ubisoft/Uplay fiókba jelentkeztél vissza? A hibaüzenet a kérdésben már azt jelzi, hogy aktiválva lett, tehát van egy fiók amiben az be van aktiválva. A játék eltávolítása a gépről nem törli az online fiókból és kliens könyvtárból a játékot.
2020. nov. 20. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:
Igen ugyanabba mert csak egy fiók van. Apukám vette a játékot és ugye nem úgy működött ahogy kellett volna ezért a neten utána olvasgattunk hogy ujra kell telepíteni viszont ugye a könyvtárból is kitörlődött.
2020. nov. 20. 21:05
 10/22 anonim ***** válasza:
100%
Ha akadozott nem kellett volna letörölni. A grafikát kellett volna lejjebb venni. Ha veszel egy játékot más miatt nem szaggatna, vagyis én amiket eddig vettem nem volt ilyen hiba. Szóval elég valószínű hogy nem elég jó hozzá a géped.
2020. nov. 20. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!