Nyilván, hogy kasszát robbantson.
Ettől függetlenül még lehet jó film, bár nem én vagyok a célközönség.
A Barbie, mint márka 1959 óta létezik. Nincs túl marketingelve a film.
Akinek nem tetszik, ne foglalkozzon vele. Normális promót kapott, ennyi.
Ha filmként tekintesz rá, akkor nyilván túl van marketingelve, de ha rájössz, hogy ez maga a marketinganyag a Barbie brandhez, akkor nincs.
Pár éve már a csapból is ezek az üzleti filmek folynak...
-először volt talán a napszemüveg reklámfilm (The Aviator)
-Google/Apple/Facebook filmek (The Internship, Steve Jobs, The Social Network)
-a Ford-film (Ford vs. Ferrari)
-a McDondalds film (The Founder)
-LEGO filmek sorozata (talán egy egész trilógia van már belőle)
Idén meg legalább egy tucat ilyet mutatnak be: van saját filmje a Nike-nak (Air), a Pepsi-Cheetosnak (Flamin Hot), a Nintendónak (Super Mario) és a Mattelnek (Barbie) is.
Ezeknek a filmeknek pont, hogy nem létszükséglet, hogy önmagukban megkeressék a ráfordítást. Egyrészt az a fontos, hogy a kétkedőkkel elhitessék, hogy a gyártó nem is az a gonosz cégóriás akinek eddig gondoltad, hanem egy emberi történet van mögötte. Másrészt meg nyilván, hogy eladják neked a Barbie-babákat és akkora kulturális értéket képzelj mögé, hogy a gyerekednek is azt veszel majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!