Kezdőoldal » Szórakozás » Filmek, sorozatok » Miért van ennyire túlmarketing...

Miért van ennyire túlmarketingelve a Barbie film?

Figyelt kérdés

2023. júl. 19. 23:57
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
85%
Gondolom azért, mert nem akarják, hogy megbukjon.
2023. júl. 20. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
23%
Szerintem is nagyon túlzás már. Kerüljön már a mozikba és felejtsük el végre. Ezek a szereplők - a csúnya pasi meg az a gülü szemű, orrlyukas nő, nagyon hitelesek.
2023. júl. 20. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
90%

Nyilván, hogy kasszát robbantson.

Ettől függetlenül még lehet jó film, bár nem én vagyok a célközönség.

2023. júl. 20. 02:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
79%

A Barbie, mint márka 1959 óta létezik. Nincs túl marketingelve a film.

Akinek nem tetszik, ne foglalkozzon vele. Normális promót kapott, ennyi.

2023. júl. 20. 05:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
51%
Nem tudom. Pl gamestarpn cagy 10 cikk volt róla
2023. júl. 20. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 HalkHogen ***** válasza:
77%
Pénzből csinálták, és sokat akarnak vele keresni - meglepő módon.
2023. júl. 20. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
15%
Eunuch Ken és a műanyag barátnője
2023. júl. 20. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
82%
Ezen mi a meglepő? Nem az első és nem is az utolsó film, amit agyon reklámoznak a nyereség érdekében. Ez a fogyasztói társadalom velejárója.
2023. júl. 20. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
71%

Ha filmként tekintesz rá, akkor nyilván túl van marketingelve, de ha rájössz, hogy ez maga a marketinganyag a Barbie brandhez, akkor nincs.

Pár éve már a csapból is ezek az üzleti filmek folynak...

-először volt talán a napszemüveg reklámfilm (The Aviator)

-Google/Apple/Facebook filmek (The Internship, Steve Jobs, The Social Network)

-a Ford-film (Ford vs. Ferrari)

-a McDondalds film (The Founder)

-LEGO filmek sorozata (talán egy egész trilógia van már belőle)


Idén meg legalább egy tucat ilyet mutatnak be: van saját filmje a Nike-nak (Air), a Pepsi-Cheetosnak (Flamin Hot), a Nintendónak (Super Mario) és a Mattelnek (Barbie) is.


Ezeknek a filmeknek pont, hogy nem létszükséglet, hogy önmagukban megkeressék a ráfordítást. Egyrészt az a fontos, hogy a kétkedőkkel elhitessék, hogy a gyártó nem is az a gonosz cégóriás akinek eddig gondoltad, hanem egy emberi történet van mögötte. Másrészt meg nyilván, hogy eladják neked a Barbie-babákat és akkora kulturális értéket képzelj mögé, hogy a gyerekednek is azt veszel majd.

2023. júl. 20. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
#10 Köszönöm!
2023. júl. 20. 12:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!