A Marvel kapitány miért kapott ilyen súlyos marketingkampányt, amilyet a többi Marvel-film nem igazán?
Tudom hogy már nem aktuális mert több mint egy éves sztori, de a minap gondolkodtam el ezen és belegondolva elég durva hogy mennyivel jobban meg volt tolva a Marvel kapitány "szekere" a marketingkampányt illetően, mint egy átlag Marvel filmnek. Példának ott vannak az előtte és utána kiadott Marvel mozik, egyedül talán a Végjáték volt az ami hasonló méretű marketinget kapott, de talán még az se, azt is inkább a rajongók hájpolták fel meg a kiszivárgott sztori. Előtte ott volt a Thor: Ragnarök, amiről konkrétan egy darab posztert láttam az egyik mozinál (pedig azért Thor mégis csak Thor, meg Chris Hemsworth is van akkora sztár mint Brie Larson, sőt szerintem nagyobb is), meg a Hangya és a Darázs amiről ha nem vagyok Marvel-fan meg se tudom hogy létezik egyáltalán, de az utána következő Pókember: Hazatérés se volt túlságosan agyonreklámozva.
Viszont a Marvel kapitány az nagyon kilóg a sorból, talán még a Star Warsnak se láttam ekkora kampányt, tele volt vele az összes közösségi média, híroldalon hirdetések, városszerte plakátok, csomó megvásárolható kacat, ésatöbbi, hónapokkal előre. Hogyhogy a Marvel ezt a filmjét ennyire kiemelte? Mintha ez lett volna a legnagyobb durranás, pedig ez nem egy Bosszúállók-film volt, "csak" egy átlag szuperhős mozi.
Van ennek esetleg bármi köze a főszereplő színésznőhöz?
Én nem vettem észre hogy nagyobb kampányt kapott volna.
Viszont ha ez így is volt akkor nem csoda. Hisz ugyebár a Marvelnél a kezdetek óta tartottak egy női főszereplős filmtől. Azt hitték az embereket nem érdekelné. Majd látva a WW sikerét megkockáztatták, de a rizikófaktor még ott volt bennük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!