Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Mi a véleményetek erről a...

Mi a véleményetek erről a blogról?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, de azt egyik ember sem mondhatja hogy a sztorim sablon, hiszen senki sem tudja mit tartogat a jövő! :)

[link]



2015. márc. 21. 20:32
 1/7 anonim ***** válasza:
Sablonos, szokásos tinicucc. Már a címéből látszik.
2015. márc. 21. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
El sem olvastad. Cím alapján sz*rt sem tudsz róla. :)
2015. márc. 21. 21:03
 3/7 anonim ***** válasza:

csak a címet olvastam el, és a kommentelőnek írt válaszod.

ez alapján igénytelen és közönséges ember vagy, ergó a blogod se fog tetszeni.


szóval szerintem a stílusodon kellene változtatnod ahhoz, hogy normális és szimpatikus blogot tudj összehozni.

2015. márc. 21. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Mit válaszolhattam volna? Oké, én kértem a véleményt, de nem a címről, hanem a blogról. Nem tudom hogy a felfogással van baj vagy mivel. És mi van ha kellemesen csalódsz? Falnak megyek az ilyen emberektől.
2015. márc. 21. 21:32
 5/7 anonim ***** válasza:

Kérdező, próbáltad te már a saját bejegyzéseidet olvasni?

1. A háttér miatt alig lehet kiolvasni, amit írsz.

2. Helyesírási hibák.

3. Szóismétlések.

4. Kimaradt szavak.

Mind a négy olyan dolog, amit nagyon egyszerűen ki lehet küszöbölni: elolvasod a saját írásodat.


Más kérdés: most őszintén, téged érdekelne, hogy egy ismeretlen liba mit vásárol a plázában/hogy fogja össze reggel a haját? Pláne ilyen mélységben. Még egy távolra szakadt legjobb barátnő/messze lakó unokatesó hasonló témájú élménybeszámolója egy dolog, de egy VADIDEGENÉ?! És akkor miért is feltételezed az olvasóidról, hogy őket érdekli?

(Érdemes lenne beleolvasnod Vavyan Fable Sárkánykönny című könyvébe. Abban is van részletesen elmesélt élettörténet, mit-vegyek-fel probléma, viszont előtte a szereplők már leraktak valami olyat az asztalra, amitől ez érdekli az olvasót.)