Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Hogyan álljak neki cosplay-t...

Hogyan álljak neki cosplay-t készíteni?

Figyelt kérdés
nagyon kezdő vagyok,életemben nem csináltam még cosplayt és egyszerűen fogalmam sincs hogyan kezdjek neki :/ azt sem tudom,hogy milyen alapanyagokból jó készíteni,jó egyértelmű a ruhát anyagból de a páncélokat fegyvereket stb....azokat csak nem ruhaanyagból készítik.
2015. febr. 8. 19:34
 1/2 anonim ***** válasza:

Páncélnak, fegyvernek az alapanyaga többnyire a kartonpapír. Lehet venni A2 A1 méretű kartonpapír lapot, abból elég sok minden kihozható. Ha nem cellux-szal ragasztod össze, hanem papír ragasztóval, akkor festhető is.


Bonyolultabb formákhoz van dekorgumi, amit hobby boltban kapsz.


Egyébként varrni komplett ruhát a legnehezebb, mivel ott nem lehet csak úgy foltozgatni, míg ha kartonnál elmérsz valamit, szimplán hozzá ragasztasz/toldod egy kicsit, meg ilyenek.


Fegyver: ha fa nyele van, azt sokszor seprűnyélből (vagy ásóba, vasvillába, stb-be való fa nyélből) vágják ki. Ott is elterjedt a karton, de lehet akár polisztirol, vagy egyéb könnyű szigetelő anyagot is használni hozzá.

2015. febr. 9. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Attól függ, milyen cosplayt készítesz. A ruhaanyagot nyilván megveszed az anyagboltban, a kiegészítőkkel viszont trükközni kell. Vannak drága megoldások meg olcsóbbak.

Először szerintem nézz szét a neten, keresgélj; sok cosplayhez meríthetsz ötletet mások munkáiból, sőt, egész tutorialok is fent vannak, amiket vagy egyben megcsinálsz, vagy átalakítod úgy, hogy neked megfelelő legyen (mi pl. a legutóbbi propjainkhoz külföldi tutorialt használtunk, amiben csomó anyagot itthon alig lehet kapni, így azt helyettesítenünk kellett valamival, ami könnyen beszerezhető elérhető közelségben).