Vannak szintek azért. Ralinak nevezhető már egy minirali is, aminél egy egyszerűbb lada, ami mondjuk be van bukócsövezve, arrébb áll, megáll, mondjuk 4-500ezer forint. Egy versenyhétvégénél nevezés: 20-25ezer (nagyon alsó hangon), üzemanyag 20-25ezer, gumi, kajapia, autó hurcibálása. Kb 100ezer legalább, és akkor ne álljon meg az autó, mert alkatrészköltség, stb.
Persze ez az alap szint, ami már nem szlalom, de ralinak még azért összeszorított foggal nevezhető csak. Aztán ott vannak az országos bajnokságok, ahol egy csúcstechnikával egy versenyhétvége simán beleesik 4-5 milliós tételekbe.
Nem egyszerű a válasz.
Ugyanis nem tudjuk, hogy milyen autóval, melyik csoportban/kategóriában, és melyik osztályban, akarsz versenyezni.
A rallye nem olyan mint a futás, hogy veszek egy jó cipőt, ami jó a New York maratonra is, meg a Futapestre is.
Attól "kicsit" komplikáltabb az autósport. 😉
Sok pénz kell a rallyzáshoz!
Pl. amennyire most te gondolsz, az még nagyon-nagyon kevés. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!