Rendszer hiba, vagy nálam van a gond, hogy nem tudok iCloud tárhelyet bővíteni?





Tipikus Apple történet sajnos. Általában minden tökéletesen működik, de ha valami nem megy akkor azt még az Apple sem tudja megcsinálni. Több ilyen cikket lehet olvasni, hogy még a supportnak sem sikerült egy fiókkal kapcsolatos problémát éveken keresztül megoldani.
- Próbáld másik eszközröl - ugyanazzal a fiókkal.
- Próbáld ki úgy, hogy a jelenlegi fizetési módot kitörlöd és újra hozzáadod.
- Próbáltad meg úgy, hogy feltöltesz a fiókra összeget és abból vásárolsz, vagy másik fizetési módot választas.
- Próbáld másik hálózatról, másik wifi, mobilnet
- Töröld a safari előzményeket és sütiket így: [link]
- Illetve ha semmi nem működik, én létrehoznék egy másik AppleID-t tesztjelleggel és előfizetni az 50G-s csomagra próbából, 300 forintot megér a teszt. Ha működik akkor az AppleID-vel volt a gond. Ha nem túl régi és nincs sok vásárlás rajta akkor megéri az új AppleID-re váltani. Esetleg megkérdezni a supportot, hogy át tudnák-e tenni a vásárlásokaz az új ID-re. Elvileg megoldható: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!