Rendszer hiba, vagy nálam van a gond, hogy nem tudok iCloud tárhelyet bővíteni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tipikus Apple történet sajnos. Általában minden tökéletesen működik, de ha valami nem megy akkor azt még az Apple sem tudja megcsinálni. Több ilyen cikket lehet olvasni, hogy még a supportnak sem sikerült egy fiókkal kapcsolatos problémát éveken keresztül megoldani.
- Próbáld másik eszközröl - ugyanazzal a fiókkal.
- Próbáld ki úgy, hogy a jelenlegi fizetési módot kitörlöd és újra hozzáadod.
- Próbáltad meg úgy, hogy feltöltesz a fiókra összeget és abból vásárolsz, vagy másik fizetési módot választas.
- Próbáld másik hálózatról, másik wifi, mobilnet
- Töröld a safari előzményeket és sütiket így: [link]
- Illetve ha semmi nem működik, én létrehoznék egy másik AppleID-t tesztjelleggel és előfizetni az 50G-s csomagra próbából, 300 forintot megér a teszt. Ha működik akkor az AppleID-vel volt a gond. Ha nem túl régi és nincs sok vásárlás rajta akkor megéri az új AppleID-re váltani. Esetleg megkérdezni a supportot, hogy át tudnák-e tenni a vásárlásokaz az új ID-re. Elvileg megoldható: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!