Kezdőoldal » Szexualitás » Homoszexualitás » Érdemesebb tapasztaltnak...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Érdemesebb tapasztaltnak mondani magam, mint kezdőnek?

Figyelt kérdés
Csak mert félek, ha elmondom hogy 25 évesen kezdő vagyok fiúk terén, akkor az gáz. Pedig csak annyi, hogy eddig csajokkal voltam és csak a kíváncsiság hajt.
2016. febr. 14. 09:11
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Nekem az első kényszer volt:( Így én pl hazudtam utána.
2016. febr. 14. 09:44
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Az a gaz ha azt mondod hogy nem vagy kezdo es beegsz
2016. febr. 14. 09:44
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Inkább legyél őszinte, én is 24 évesen voltam először fiúval. Egyáltalán nem volt gáz, sőt én most is kezdő, vagy nem túl tapasztalt srácot preferálnék partnernek.
2016. febr. 14. 10:02
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Legyél őszinte, az a legjobb
2016. febr. 14. 10:20
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Mindenképp valld be hogy kezdő vagy. Ha normális a partner meg fogja érteni. Én is másként állok egy kezdőhöz mint egy tapasztalthoz. Mindenki egyszer kezdő volt.
2016. febr. 14. 10:40
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
48 évesen én s kezdő vagyok olyannyira h nm volt még senkim. Mégsem szégyenlem h kezdő vagyok. Igaz csak egy dolgot akarok kipróbálni.
2016. febr. 14. 10:48
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
egyáltalán nem gáz. valaki 20-30-35 stb évesen kívánja meg fiúval és akarja csinálni...nem fog ezért senki lenézni
2016. febr. 14. 21:47

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.